» » » اطلاع رسانی محوری مهم در ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول می باشد

اطلاع رسانی محوری مهم در ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول می باشد

  • Like
  • 0

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات فرمانداری علی آباد کتول،دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات علی آباد کتول با حضور احمد تجری مفرد فرمانداروکمیته های پشتیبانی ،فنی در محل دفتر فرمانداربرگزار شد.

فرمانداربا بیان اهمیت وظایف کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی گفت: درعصر ارتباطات نیاز است فعالیت های مرتبط با کمیته اطلاع رسانی توسعه یابد و فضای مجازی به ویژه در دوران انتخابات به خوبی رصد و اطلاع رسانی های صحیح منعکس شود.
وی ادامه داد: اقدامات و فعالیت های اعضای کمیته در هر جلسه تبیین و ارزیابی می شود و تقویت عملکردهای مثبت سرلوحه کار قرار می گیرد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول، اطلاع رسانی را محوری مهم در ستاد انتخابات دانست و گفت:‌ بهره مندی از ایجاد فضای مشارکت حداکثری در انتخابات و تامین خوراک اطلاع رسانی مسیری هموار در رسیدن به اهداف ستاد مهیا می کند.
وی ادامه داد:‌عمل به قانون و پرهیز از اقداماتی که شائبه جناحی دارد باید سرلوحه کار قرار بگیرد و این نقش اساسی به عهده اعضای کمیته اطلاع رسانی و مسئول روابط عمومی فرمانداری است.
درادامه ابوالفضل مومنی مسئول،تبلیغات وکمیته اطلاع رسانی شهرستان علی آباد کتول ضمن بیان اقدامات در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات، به بحث و بررسی در خصوص راهبردها تحقق اهداف کمیته پرداخت.

در پایان مسئولین کمیته های حاضر درجلسه کزارشی از اقدامات انجام شده در حوضه کاری خود ارائه دادند.


بازگشت


موضوع : حوزه انتخابیه علی آباد کتول-آرشیو / اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ