» » » اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه برنامه های مدیران دستگاه ها باشد

اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه برنامه های مدیران دستگاه ها باشد

  • Like
  • 0

اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه برنامه های مدیران دستگاه ها باشد

فرماندار گمیشان در اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سال 96 اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه برنامه های مدیران دستگاه ها باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این جلسه که مدیر کل روابط عمومی استانداری، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و مدیر کل کمیته امداد امام(ره) استان نیز حضور داشتند خاطر نشان کرد: برنامه های اقتصاد مقاومتی با هدف تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان عملیاتی خواهد شد.

وی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی برنامه ای یکساله یا دو ساله نیست بلکه یک راه، یک مسیر مشخصی است که باید همیشه در نظر گرفته شود.

توماج در ادامه با تقدیر از عملکرد ستاد خدمات سفر شهرستان اظهار داشت: ستاد خدمات سفر شهرستان در سال 96 فعالیت ارزنده و ستودنی را داشته است.

فرماندار گمیشان اضافه کرد: اسکان مسافران در خانه های تاریخی و قدیمی با عنوان خانه های مسافر از برنامه های خوب این ستاد در سال جاری بوده است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری بزرگداشت شاعر و عارف نامی ترکمن مختومقلی فراغی اذعان داشت: اشعار مختومقلی در برگیرنده وضعیت اجتماعی و نحوه زندگی بشری و الهام گرفته از آیات قرآن و تعالیم اسلامی می باشد.

توماج ادامه داد: 9 اردیبهشت ماه روز شنبه مراسم بزرگداشت این شاعر و عارف بزرگ در شهرستان برگزار خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات گمیشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در 29 اردیبهشت ماه گفت: 29 اردیبهشت دو انتخابات مهم در کشور برگزار خواهد شد و با آرای مردم بالاترین و پایین ترین مدیران اجرایی در کشور انتخاب می شود.

وی با ارائه اقدامات انجام شده در ستاد انتخابات شهرستان تاکنون افزود: قانون انتخابات، بی طرفی، صیانت از آرای مردم و فراهم سازی زمینه های حضور مردم در پای صندوق های رای سرلوحه کارهای ستاد انتخابات شهرستان بوده است.

توماج انتخابات را تجلی مشارکت مردم بیان داشت و اضافه کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عامل مهمی است که همه باید به صورت وظیفه مند نسبت به فراهم سازی زمینه های حضور مردم عمل کنند.

فرماندار گمیشان در این جلسه همچنین بر خدمت بی منت به مردم، پاسخگو بودن، اطلاع رسانی، تهیه و تدوین برنامه یکساله هدف دار در سطح ادارت تاکید کرد.

در ادامه مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان نیز با اشاره به موقعیت و ظرفیت های گمیشان خاطر نشان کرد: شهرستان گمیشان ظرفیت های بسیار خوبی در جهت توسعه و رونق دارد.

وی افزود: هدف ما اجرایی شدن عملیات فعالیت ناحیه صنعتی گمیشان است و ان شاالله نیمه دوم سال پذیرش سرمایه گذار برای این ناحیه صنعتی را خواهیم داشت.

در این جلسه همچنین مدیر کل کمیته امداد امام(ره) استان نیز در خصوص اقدامات انجام شده در سطح شهرستان گمیشان در سال گذشته و همچنین برنامه های پیش بینی شده برای سال جاری مطالبی را بیان کرد.

اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه برنامه های مدیران دستگاه ها باشد

 

اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه برنامه های مدیران دستگاه ها باشد

 


بازگشت


موضوع : حوزه های انتخابیه شهرستان ها-آرشیو 1396 / حوزه انتخابیه گمیشان-آرشیو
  • چاپ