» » حدود 5 هزار نیرو امنیت انتخابات گلستان را برعهده دارند
مدیرکل امنیتی و انتظامی گلستان:

حدود 5 هزار نیرو امنیت انتخابات گلستان را برعهده دارند

  • Like
  • 1

حدود 5 هزار نیرو امنیت انتخابات گلستان را برعهده دارند

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان با بیان اینکه حضور پرشور مردم نکته مثبتی برای امنیت کشور است، از حضور 5 هزار نیرو برای تامین امنیت انتخابات 29 اردیبهشت 96 در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، "سید ابوالفضل حسینی فر" عصر جمعه در مصاحبه با خبرنگاران در محل ستاد انتخابات استان، اظهارکرد: تاکنون هیچ مشکل خاص امنیتی در سطح استان نداشته و شعب اخذ رای از آرام ترین شرایط برخوردار هستند.

مسوول کمیته امنیت انتخابات گلستان ادامه داد: وضعیت امنیتی صندوق های شعب اخذ رای با مسوولیت نیروهای ناجا،سپاه و ارتش پوشش داده شده و اینکه نیروهای امنیتی در شعب حضور نداشتند، صحت ندارد.

وی با اشاره به اینکه در صورت مشاهده و بروز هرگونه مورد، با تذکر و طبق مقررات، کار به پیش می رود، اظهارکرد : کارهای جاری و پشتیبانی نیز، طبق روال قانونی در حال انجام است و آمادگی کامل برای تامین امنیت و رعایت مسایل ایمنی انتخابات تا پایان رای گیری وجود دارد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استاندار گلستان اضافه کرد که از ظرفیت شورای تامین، مردم و خبرنگاران نیز برای تامین امنیت روند برگزاری انتخابات استفاده می شود.

وی در پایان از مردم برای حضور گسترده در پای صندوق ها تقدیر کرد و گفت: با توجه به اوضاع جهان، آمدن مردم در پای صندوق ها کمتر از مجاهدت رزمندگان نیست.

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات استان-آرشیو
  • چاپ