» » حضور در انتخابات باعث خنثی سازی توطئه های دشمنان می شود
فرماندار گمیشان ؛

حضور در انتخابات باعث خنثی سازی توطئه های دشمنان می شود

  • Like
  • 0

حضور در انتخابات باعث خنثی سازی توطئه های دشمنان می شود

فرماندار گمیشان در همایش بزرگ گرامیداشت مقام معلم شهرستان اظهار داشت: حضور در انتخابات باعث خنثی سازی توطئه های دشمنان می شود.

 به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان؛ "امیرشیر توماج" فرماندار و رییس ستاد انتخابات گمیشان در این همایش با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت ماه خاطر نشان کرد: دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز در کشور برگزار خواهد شد و با آرای مردم بالاترین و پایین ترین سطوح مدیریتی در کشور انتخاب می شود.

وی افزود: توسط خود مردم و با آرای آنها مدیریت چهارساله کشور، شهرها و روستاها توسط مردم به افرادی سپرده می شود.

توماج اضافه کرد: انتخابات یکی از مظاهر حضور و تجلی مشارکت مردم در صحنه ها می باشد.

رییس ستاد انتخابات گمیشان با اشاره به این موضوع که برگزاری انتخابات نمونه بارزی از مردم سالاری دینی در کشور است، بیان داشت: مردم با آرای خود سرنوشت کشور را تعیین می کنند و این در واقع نقش مستقیم مردم در مدیریت و تصمیم گیری کشور است.

فرماندار گمیشان ادامه داد: قانون گرایی، اصل بی طرفی، سالم بودن انتخابات و صیانت از آرای مردم و سرلوحه قراردادن قانون در تمامی مراحل از مهمترین برنامه هایی است که در ستاد انتخابات شهرستان به خوبی رعایت می شود.

رییس ستاد انتخابات گمیشان در بخش پایانی سخنان خود گفت: معلمان بر اساس وظیفه و بر طربق فرمایشات امام (ره) و مقام معظم رهبری باید زمینه های حضور مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنند تا ان شاالله شاهد خلق حماسه ای دیگر در شهرستان باشیم.

 

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ