» » انتخابات عالی ترین مظهر اراده مردم است
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

انتخابات عالی ترین مظهر اراده مردم است

  • Like
  • 0

انتخابات عالی ترین مظهر اراده مردم است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در جمع خادمین در مسجد النبی شهرستان گنبدکاووس با تبریک و تهنیت اعیاد شعبانیه و روز گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) و تجلیل و تکریم از زحمات و خدمات صادقانه این عزیزان اظهار داشت: بیش از چهار هزار نفر از عوامل اجرایی شهرستان گنبدکاووس در 274 شعبه اخذ رای شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهور آماده برگزاری انتخابات سالم و قانونمند هستند.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری حضور حداکثری و مشارکت مردم, همچنین انسجام, همدلی و اعتماد مردم می تواند در اقتدار و شان و جایگاه کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.
وی تصریح کرد: هریک از ما در فرایند اجرایی انتخابات سهم و نقشی داریم تا بتوانیم انتخابات سالم و قانونمند را برگزار و هم مردم و هم مقام معظم رهبری رضایت از برگزاری انتخابات داشته و حضور پر شوری داشته باشیم.
کریمی تاکید کرد: در این دوره انتخابات, انتخابات شوراهای اسلامی روستا و ریاست جمهوری بصورت عادی و فقط انتخابات شورای اسلامی شهر در گنبد و سه شهر دیگر استان الکترونیکی برگزار میشود.
وی اظهار کرد: علیرغم تمام سختی ها و دقتی که انتخابات الکترونیکی برای عوامل اجرایی دارد, ولی نتایج انتخابات ظرف مدت 15 دقیقه اعلام خواهد شد.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: انتخابات از یک جهت عالی ترین مظهر اراده و خواست مردم و بهترین جایگاهی است که مردم می توانند ضمن بیان نظرات خود, آگاهی و دانش سیاسی خود را ارتقاء دهند.
وی اظهار داشت: هیچ ظرفیتی به اندازه انتخابات نمی تواند نظر و رای مردم را بطور شفاف اعلام نمودخ و با اعلام نظر مردم اتفاقاتی که مایلند رقم بخورد.

انتخابات عالی ترین مظهر اراده مردم است

 

انتخابات عالی ترین مظهر اراده مردم است

 

انتخابات عالی ترین مظهر اراده مردم است

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ