» » پیام معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

  • Like
  • 1

پیام معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس شورای اطلاع رسانی استان، در پیامی 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

امروزه روابط عمومی پل ارتباطی میان افراد جامعه، سازمان‌ها و نهادها است، لذا اهمیت و ضرورت روابط عمومی، هنر مردمداری، معرفی کردن دستگاه و مرکز ثقل اطلاعات و اخبار است و دست اندرکاران روابط عمومی مشعل داران نور و آگاهی هستند.

بدیهی است نگاه به روابط عمومی باید نگاهی اعتماد بخش و سازنده باشد و بستر را برای مسائل فرهنگی آماده کند و بر اساس این نگاه است که روابط عمومی می‌تواند از جایگاه مهمی در سازمان برخوردار شود.

امروزه روابط عمومي نه تنها به عنوان يك سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی، بلكه به عنوان يك سامانه مشورتي و مديريتی و به عنوان عنصر اصلی درارتقا و پیشرفت هر سازمانی،جايگاه ويژه‌ای دارد و بدون داشتن یک روابط عمومی فعال و پویا، هیچ فعالیتی انعکاس نخواهد یافت.

این روزها که تنور انتخابات در کشور و استان گلستان به شدت داغ شده و همه منتظر 29 اردیبهشت و روز رأی گیری هستیم، نقش روابط عمومی ها در ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تحقق مشارکت حداکثری و پررنگ نمودن قانون و پایبندی به اخلاق انتخاباتی، بیش از پیش حس می شود.

اگر چه باید اذعان داشت که با تلاش هایی که در این حوزه صورت می گیرد هر 365 روز سال، روز روابط عمومی است اما به پاس نامگذاری 27 اردیبهشت به نام روابط عمومی و ارتباطات، این مناسبت را به تمامی تلاش گران و روابط عمومی های پرتلاش دستگاههای اجرایی، سازمان ها و نهادهای استان تبریک گفته و از خداوند منان موفقیت در انجام صادقانه وظایف خطیر این حوزه را برایشان خواستارم.

علی اصغر طهماسبی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ