» » قریب به یک هزارو 600 نفر در گمیشان در برگزاری انتخابات نقش دارند
فرماندار گمیشان؛

قریب به یک هزارو 600 نفر در گمیشان در برگزاری انتخابات نقش دارند

  • Like
  • 0

قریب به یک هزارو 600 نفر در گمیشان در برگزاری انتخابات نقش دارند

فرماندار و رییس ستاد انتخابات گمیشان اظهار داشت: قریب به یک هزارو 600 نفر در گمیشان در برگزاری انتخابات نقش دارند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان؛ "امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری خاطر نشان کرد: قانون سرلوحه ما در ستاد انتخابات است و رعایت اصول انتخاباتی از برنامه های مهم ما در برگزاری انتخابات است.

وی اضافه کرد: برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، 62 صندوق آرای مردم شهرستان را جمع‌آوری می‌کنند که 61 صندوق ثابت و یک صندوق سیار است.

توماج ادامه داد: صندوق سیار برای صیدگاه ها، پاسگاه های مرزی، مراتع اترک 4، پایگاه ها و روستای ناردانلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رییس ستاد انتخابات گمیشان همچنین با اشاره به آمار صندوق های شورای شهر و روستاها اذعان داشت: برای جمع آوری آرای مردم در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز 61 صندوق ثابت منظور شده است.

فرماندار گمیشان با تاکید بر حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای اذعان داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مطالبه رهبری، نظام و دولت است و امیدواریم با عملکرد بی‌طرفانه در تحقق آن نقش موثری داشته باشیم.

لازم به ذکر است انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ