» » رییس ستاد انتخابات گمیشان آخرین اقدامات این ستاد را تشریح کرد
در مصاحبه ای:

رییس ستاد انتخابات گمیشان آخرین اقدامات این ستاد را تشریح کرد

  • Like
  • 0

رییس ستاد انتخابات گمیشان آخرین اقدامات این ستاد را تشریح کرد

"امیرشیر توماج" فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان گمیشان اظهارکرد: با 62 شعبه ریاست جمهوری و 61 شعبه شورای شهر و روستا در شهرستان گمیشان آرای مردم جمع آوری خواهد شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گمیشان؛ رییس ستاد انتخابات گمیشان با بیان اینکه فعالیت ستاد انتخابات بر اساس برنامه زمانبندی صورت می گیرد، بیان داشت: ستاد انتخابات شهرستان از چندین ماه پیش فعالیت خود را با برگزاری جلسات و نشست های متعدد و رصد تحرکات  انتخاباتی در سطح ستاد، کمیته ها و همچنین شورای تامین شروع کرده است.

وی انتخابات را مظهر اقتدار نظام دانست و افزود: با برنامه ریزیهای به عمل آمده و تعاملی که بین هیات های نظارت، اجرایی و بازرسی وجود دارد شهرستان گمیشان آمادگی کاملی را برای برگزاری انتخابات دارد.

توماج در ادامه با اشاره به کلاس های آموزشی و توجیهی برگزار شده توسط ستاد انتخابات شهرستان تصریح کرد: جلسات وکلاس های توجیهی و آموزشی ویژه نمایندگان فرماندار،نمایندگان بخشدار، اعضای شعب و کاربران رایانه شعبات اخذ رای برگزار شده و تجهیزات و ملزومات مورد نیاز و تعرفه و برگ های رأی نیز آماده سازی شده است.

عالی ترین مقام ستاد انتخابات در شهرستان ادامه داد:قریب به یک هزارو 600 نفر در قالب مجریان، ناظران، بازرسان و عوامل انتظامی، برگزاری انتخابات را فردا 29 اردیبهشت در این شهرستان بر عهده دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به شعب دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان اضافه کرد: از 62 شعبه اخذ رای ریاست جمهوری؛ 31 شعبه بخش مرکزی و 31 شعبه بخش گلدشت شهرستان می باشد.

فرماندار گمیشان افزود: از مجموع 31 شعبه بخش مرکزی؛ 30 شعبه ثابت و یک شعبه سیار بوده و 31 شعبه بخش گلدشت نیز به صورت کامل ثابت می باشد.

توماج در ادامه با اشاره به 61 شعبه شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان اذعان داشت: 30 شعبه بخش مرکزی و 31 شعبه مربوط به بخش گلدشت می باشد که همگی شعبات ثابت هستند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به آمار شعبات شهرهای شهرستان نیز گفت: 13 شعبه برای گمیش تپه و 13 شعبه نیز برای سیمین شهر تعیین شده است.

 فرماندار گمیشان ادامه داد: نزدیک به 2 هزار نفر نیز رای اولی در این دوره از انتخابات می باشد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان گمیشان در بخش پایانی سخنان خود ضمن دعوت از مردم فهیم شهرستان گفت: قطعاً مردم شهرستان همچون دوره های گذشته در پای صندوق های رأی حضور خواهند یافت چرا که هر برگ رأی تثبیت نظام و تیری به سوی دشمنان و بدخواهان کشورمان خواهد بود.


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ