» » دعوت فرمانداربندرگزازمردم برای حضور پرشور در انتخابات

دعوت فرمانداربندرگزازمردم برای حضور پرشور در انتخابات

  • Like
  • 0

دعوت فرمانداربندرگزازمردم برای حضور پرشور در انتخابات

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان، "میرزایی" فرماندار بندرگز با صدور پیامی از مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان برای حضور در پای صندوقهای رای روز جمعه 29 اردیبهشت دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است :

بسمه تعالی

شکوه و جلال مردم بزرگوار ایران سربلند و سرافراز، ناشی از روحیه انقلابی و آزادگی است . صحنه های به یاد ماندنی حضور باشکوه و مقتدرانه در دفاع از آرمانها و اهداف نظام بدخواهان ، معاندان را غافلگیر و محاسبات شیطانی و کینه توزانه آنان را درهم می ریزد .

همه ما درمعرض آزمون بزرگ انتخاب و انتخابات قرار داریم عرصه دموکراسی ومردم سالاری دینی میدان اقتدار ملت آگاه و فهیمی است که با همدلی و انسجام موانع مزورانه دشمنان را از سر راه برداشته و با حضور در پای صندوقهای رای شور شعور خود را به رخ دنیا خواهد کشید.

تحلیل گران و صاحبنظران همواره لب به اعتراف گشوده و استقامت و پایداری صاحبان اصلی انقلاب را بی نظیر و بی بدیل دانستند

بار دیگر باید به امام عظیم الشان و خلف صالحش مقام معظم رهبری اقتدا کرده و با حضور یکپارچه در پای صندوقهای رای و با هر رای در صندوق ، پیام عظمت و سرافرازی خود را به جهان ارسال نموده و مشروعیت و مقبولیت نظام مان را استحکام بخشیم.

مردم عزیز و بزرگوار شهرستان بندرگز همچون گذشته روز 29 اردیبهشت با افتخار در صحنه انتخابات حضور خواهند یافت و وفاداری خویش را به نظام ، اسلام ، انقلاب و رهبری عزیز اثبات خواهند نمود.

                                                                                علی اصغر میرزایی


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ