» » قدردانی فرماندار بندرگز از حضور حماسی مردم در انتخابات

قدردانی فرماندار بندرگز از حضور حماسی مردم در انتخابات

  • Like
  • 0

قدردانی فرماندار بندرگز از حضور حماسی مردم در انتخابات

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرگز، میرزایی فرماندار این شهرستان در پیامی قدردانی ، حضور گسترده ،پرشور و آگاهانه مردم عزيز و متدين شهرستان، در این دوره از انتخابات را ستودنی دانست وگفت: حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه مردم شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ، نشان از عشق و علاقه به انقلاب اسلامی و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

متن این پیام به شرح زیر است :

باسمه تعالی

اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم". سوره رعد، آیه11

 

مردم شریف ایران بار دیگر در معرض امتحان و آزمون بزرگ قرار گرفت و با حضور بی مثال خود از میراث امام و شهدا پاسداری کرد.

زیباییها و جلوه های این حضور در صفهای طولانی نشان از غیرت و تعصب دینی و انقلابی است و پیام واضح و آشکار آن اینکه مردم ایران خود سرنوشت خود را رقم می زند.

با انتخاب مدیر شایسته و سیاستمدار توانمند و آشنا با امور بین الملل و خادم لایق و دلسوز و فداکار و با فهم و درک آگاهی تصمیم خردمندانه اتخاذ نمودند.

  این حماسه بزرگ تاریخی را به همه مردم شریف کشورمان بویژه مردم خوب شهرستان بندرگز و به محبوب دلها منتخب ملت جناب آقای دکتر روحانی تبریک و تهنیت عرض می نماییم و سپاس و تقدیر از این همه شور و شعور برخود فرض می دانم از تمام دست اندرکاران امر انتخابات ، مجریان و ناظران و بازرسان و حافظان امنیت و نظم و سایر عزیزانی که در برگزاری انتخابات یاریگر ما بودند صمیمانه تشکر نمایم.

 همچنین داوطلبان شوراهای شهر و روستا که با حضور خود و ایجاد رقابت سالم همگان را تشویق و ترغیب به پای صندوقهای رای  نمودند، سپاسگزاری نمایم و به منتخبین شهر و روستا تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق خدمتگزاری برای آنان مسئلت دارم.

علی اصغر میرزایی

فرماندار شهرستان بندرگز



بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ