» » پیام تبریک حبیب شفائی فرماندار آزادشهر به مناسبت پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری

پیام تبریک حبیب شفائی فرماندار آزادشهر به مناسبت پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری

  • Like
  • 0

پیام تبریک حبیب شفائی فرماندار آزادشهر به مناسبت پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری

بسم الله الرحمن الرحیم
حضور و مشارکت گسترده و آگاهانه ملت شریف ایران در انتخابات ٢٩ اردیبهشت گواهی بر هوشمندی ، عقلانیت ، پایمردی و وفاداری به آرمان‏های اسلام و انقلاب و تأیید دیگری برای جمهوری اسلامی است.
بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و با حضور پرشکوه خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه ای شگفت آفریدند و عظمتی نو برپا کردند و با رأی به عقلانیت و عملگرایی و با انتخاب مجدد حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه داخلی و بین المللی تحکیم بخشیدند.
بی تردید در میدان و صحنه بزرگ انتخابات ، خلق حماسه ای عظیم از جنس عقلانیت و اتحاد جز با عنایات الهی و قدمهای استوار مردم عزیز مقدور نبود و به یقین پیروز این انتخابات ، ملت بزرگ ایران و ناکام آن دشمنان نظام هستند.
در خاتمه اینجانب این پیروزی عظیم را به رهبر معظم انقلاب ، ملت شريف و آگاه و جناب آقای دکتر روحانی ، رییس جمهوری منتخب و محبوب تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق روز افزون و بیش از پیش رییس دولت تدبیر و امید در ادامه خدمت به کشور و ملت را دارم.

حبیب شفائی - فرماندار آزادشهر

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ