» » پاسخ اعتماد مردم را با اتحاد و همدلی در پیشرفت و آبادانی شهر بدهید
فرماندار در دیدار با منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی شهر آق قلا :

پاسخ اعتماد مردم را با اتحاد و همدلی در پیشرفت و آبادانی شهر بدهید

  • Like
  • 0

پاسخ اعتماد مردم را با اتحاد و همدلی در پیشرفت و آبادانی شهر بدهید

 "امانگلدی ضمیر" با بیان اینکه تعامل ، تعهد ، استقلال فکری، تخصص و تجربه بایستی در شوراهای اسلامی تقویت شود، گفت: شما منتخبین این دوره از شوراهای اسلامی شهر بایستی پاسخ اعتماد مردم را با اتحاد و همدلی همدیگر در پیشرفت و آبادانی شهر بدهید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، "امانگلدی ضمیر" در دیدار با منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آق قلا ضمن تبریک به اعضای جدید، افزود: بایستی خدمت به مردم بدون توجه به گرایش سیاسی در اولویت اعضاء جدید شوراهای اسلامی باشد.

وی با قدردانی از حضور حداکثری مردم شهرستان آق قلا در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، گفت: پیروز واقعی انتخابات مردم هستند که با مشارکت 84 درصدی خود در پای صندوق های اخذ رای، برگ زرین دیگری را بر افتخارات نظام و شهرستان آق قلا رقم زدند.

فرماندار شهرستان آق قلا با ابراز خرسندی نسبت به برگزاری سالم انتخابات در یک فضای مسالمت آمیز و توام با آرامش و در امنیت کامل ، بیان داشت : مردم با یک حرکت خود جوش و پرشور به صحنه آمدند و مشارکت تاثیرگذاری داشتند و پس از این وظیفه ما مسئولین است که به انتظارات مردم پاسخ مثبت دهیم و امیدواریم بتوانیم با هماهنگی و با ترکیبی از توانمندیهایی که در ابعاد اجتماعی، سیاسی، مدیریتی، فنی و متناسب با درخواست مردم و وضعیت شهر وجود دارد انسجامی ایجاد شود تا بتوانیم بیشتر به این ولی نعمتان خدمت کنیم.

این مقام مسئول خطاب به منتخبین این دوره از شورای اسلامی شهر آق قلا اظهار داشت : وقتی مردم به شما اعتماد کردند بایستی اختلاف نظرها و گرایش های سیاسی را کنار بگذارید و تمام و کمال برای مردم شهر و زادگاه خود کار کنید . چرا که آنچه در شهر آق قلا خواسته ی اکثریت مردم هست ، بحث های تخصصی، اقتصادی ، مبلمان شهری و مسائل مختلف دیگری است که انشاء اله اعضاء جدید با اتحاد ، همدلی ، هماهنگی و مشورت با همدیگر در جهت آبادانی و عمران و توسعه شهر تلاش و کوشش خواهند کرد.

"ضمیر" در پایان سخنان ضمن تقدیر و تشکر از اعضاء سابق شورای اسلامی شهر آق قلا که خدمات ارزنده ای را در طول این ۴ سال به مردم ارائه کردند، آمادگی کامل فرمانداری شهرستان آق قلا در جهت همکاری و تعامل با کلیه منتخبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی اعلام نمود.

 

پاسخ اعتماد مردم را با اتحاد و همدلی در پیشرفت و آبادانی شهر بدهید

 

پاسخ اعتماد مردم را با اتحاد و همدلی در پیشرفت و آبادانی شهر بدهید

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ