» » » بازرسان ثابت در تمامی شعب اخذ رأی گلستان حاضر هستند

بازرسان ثابت در تمامی شعب اخذ رأی گلستان حاضر هستند

  • Like
  • 0

بازرسان ثابت در تمامی شعب اخذ رأی گلستان حاضر هستند

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان اظهار کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در همه 863 شعبه اخذ رای استان گلستان، بازرسان ثابت حضور دارند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گلستان، عبدالقدیر کریمی، ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه تمامی بازرسان آموزش دیده و با تجربه هستند، تصریح کرد: 79 سربازرس و 27 بازرس ویژه استانی و شهرستانی در 3 حوزه انتخابیه به وظیفه بازرسی خود مشغول هستند.
وی افزود: تا این لحظه چند مورد گزارش از 3 حوزه انتخابیه در راستای حساسیت‌های مردم و کاندیداها دریافت کردیم که موارد با هماهنگی فرمانداران حل‌وفصل شد و مشکل خاصی در این روند اجرای انتخابات نداریم.
کریمی بابیان اینکه انتخابات استان گلستان درنهایت آرامش و امنیت با حضور گسترده مردم در حال برگزاری است گفت: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی استان گلستان در 10 فرمانداری 3 حوزه انتخابیه هیئت‌های 3 نفره بازرسی مستقرشده‌اند.
به گفته وی، هدف از استقرار هیئت‌های بازرسی صیانت از آرای مردم، استیفای حقوق مردم و نظارت بر عملکرد عوامل اجرایی انتخابات است که از چند ماه قبل به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان اظهار کرد: تاکنون چندین جلسه توجیهی و آموزشی برای هیئت‌های بازرسی در سطح حوزه‌های انتخابیه برگزارشده و بازرسیان ثابت صندوق‌های اخذ رأی، سربازرسان و بازرسان ویژه آموزش‌دیده‌اند.
کریمی تأکید کرد: استاندار گلستان بر بی‌طرفی، عدم جانب‌داری و رعایت مر قانون تأکید دارد و تلاش می‌کنیم تا در مرحله دوم انتخابات که حساسیت بیشتری نیز پیداکرده است با رصد و بازرسی همه فرآیندهای انتخابات به وظیفه قانونی خود عمل کنیم.
دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 3 حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا در مرکز استان، بندرگز، کردکوی، بندر ترکمن و گمیشان در غرب استان و مینودشت، کلاله، مراوه‌تپه و گالیکش در شرق استان گلستان برگزار می‌شود.

بازرسان ثابت در تمامی شعب اخذ رأی گلستان حاضر هستند

 


بازگشت


موضوع : آرشیو سال 1394 / اخبار ویژه 94
  • چاپ