» » مردم فهیم گلستان با حضور حداکثری در انتخابات، خوش درخشیدند
استاندار گلستان؛

مردم فهیم گلستان با حضور حداکثری در انتخابات، خوش درخشیدند

  • Like
  • 0

مردم فهیم گلستان با حضور حداکثری در انتخابات، خوش درخشیدند

استاندار گلستان با تاکید بر خلق حماسه مردمی در انتخابات 29 اردیبهشت، اظهار کرد: مردم فهیم گلستان با روحیه استقامت، هوشمندی ، درایت  و حضور حداکثری خود در انتخابات خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف استان گلستان و تمامی دست اندرکاران برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تصریح کرد: این انتخابات یکی از فرازهای تاریخی مردم ما در استان بود و بیش از یک میلیون و 10 هزار نفر در امر انتخابات مشارکت کردند.

وی افزود : 79 درصد واجدین شرایط  در این انتخابات شرکت کردند که علی رغم اینکه شمارش آرا در 4 شعبه اخذ رای در شهرستان گرگان همچنان ادامه دارد تا به این لحظه آقای حسن روحانی با 61.5 درصد، آقای ابراهیم رئیسی با 36 درصد، آقای مصطفی آقا میرسلیم با 0.86 درصد و آقای مصطفی هاشما طبا 0.46 درصد  آرای استان را به خود اختصاص دادند.

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت مدیریت پسا انتخابات ، گفت: پیام حضور مردم در سطح بین المللی، ملی و استانی بسیار مهم بود و آنان با حضور به موقع و هوشمندانه خود در پای صندوق های رای وظیفه خود را در قبال آرمان های انقلاب اسلامی انجام دادند و اکنون زمان آن است که مسئولین با اقدام دلسوزانه، خالصانه و جهادگرانه رسم خدمت به مردم را به جا آورند.

دکتر صادقلو با اشاره به شعار سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، خاطر نشان کرد: در این شرایط باید رنگ جامعه از فضای رقابت به رنگ رفاقت تبدیل گردد و همه در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقا تولید ملی و ایجاد اشتغال در جامعه متمرکز شویم.

وی در خصوص نتایج پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان، گفت: نتایج انتخابات شوراهای استان به جز گرگان مشخص شده است و نتیجه انتخابات شورا در گرگان نیز به زودی به اطلاع مردم شریف گرگان خواهد رسید.

استاندار گلستان با بیان اینکه رسم رفتار پیروزمندانه دوستی و مهربانی است، تصریح کرد: از همه مسئولین ستادهای کاندیداهای ریاست جمهوری می خواهیم به دستور اللمل های امنیتی در خصوص برگزاری جشن های پس از انتخابات توجه ویژه داشته باشند و به نوعی مدیریت کنند که با اقدامات خود این حضور حداکثری در کام شیرین بماند.

لازم به ذکر است دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت برگزار شد.

مردم فهیم گلستان با حضور حداکثری در انتخابات، خوش درخشیدند

 

مردم فهیم گلستان با حضور حداکثری در انتخابات، خوش درخشیدند

 


بازگشت


موضوع : اخبار ویژه-آرشیو / اخبار ستاد انتخابات استان-آرشیو
  • چاپ