» » تقویم کامل و جزییات زمانبندی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
از سوی معاون سیاسی، امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان اعلام شد:

تقویم کامل و جزییات زمانبندی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

  • Like
  • 1
تقویم کامل و جزییات زمانبندی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
ستاد انتخابات کشور برنامه زمان‌بندی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان جزئیات این زمان بندی را اعلام نمود.
"عبدالرضا چراغعلی" معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان درباره جزئیات این زمان بندی اظهار کرد: براساس اعلام وزارت کشور فرایند انتخابات و ثبت نام داوطلبان از 10 آذرماه آغاز می شود و به مدت یک هفته تا 16ام همان ماه ادامه دارد.
وی زمان تشکیل هیئت های اجرایی را هم 10 الی 15 آذر اعلام و بیان داشت: سوابق داوطلبان در بازه زمانی 10 الی 21 آذر توسط مراجع چهارگانه بررسی می شود.
وی ادامه داد: صلاحیت داوطلبان از 17 الی 26 آذرماه در هیئت اجرایی  بررسی شده و 27 آذر هم مراتب رد صلاحیت توسط فرمانداری های مرکز حوزه به داوطلبان اعلام می شود.
چراغعلی با بیان که افراد از 28 آذر الی یکم دی ماه داوطلبان رد صلاحیت شده فرصت دارند تا شکایت خود را به هیات نظارت استان ها اعلام کنند، تصریح کرد: فرآیند بررسی شکایت ها از 2دیماه توسط هیات نظارت استان ها آغاز شده و سپس اظهار نظر درباره صلاحیت تمام داوطلبان پس از کسب نظر هیات مرکزی نظارت به فرمانداری ها تا 21 دی اعلام می شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان با بیان این که از 22 دی تا 11 بهمن مراتب تایید یا رد صلاحیت داوطلبان توسط فرمانداران مراکز انتخابیه به آنان اعلام می شود، ادامه داد: دریافت شکایت از داوطلبان رد صلاحیت شده و اظهار نظر قطعی و نهایی شورای نگهبان در خصوص تمام داوطلبان و اعلام به وزارت کشور هم در این بازه زمانی انجام می شود.
وی اضافه کرد: از 12 تا 14 بهمن هم شکایت داوطلبانی که در سیر مراحل قبلی تایید شده ولی شورای نگهبان به رد آن ها نظر دارد دریافت می شود.
وی افزود: 15 تا 21 بهمن ماه زمان رسیدگی به شکایات نامزدها توسط شورای نگهبان و اعلام آن به وزارت کشور می باشد.
چراغعلی بیان کرد: 22 بهمن اسامی قطعی نامزدها به مراکز حوزه های انتخابیه توسط وزارت کشور اعلام می شود و آگهی آن ها نیز 23 بهمن منتشر می شود.
وی تصریح کرد: جمع‌بندی، تهیه، تنظیم و انتشار آگهی انتخابات در تاریخ 23 بهمن اجرا می شود.
معاون استاندار گلستان بازه زمانی مجاز تبلیغات کاندیداها را 23 الی 30 بهمن اعلام کرد و گفت: اول اسفند زمان ممنوعیت تبلیغات است و دوم اسفند هم فرآیند اخذ رای از واجدین شرایط انجام می شود.

بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ