» » » گفتمان غالب جامعه باید به حضور حداکثری در انتخابات تبدیل شود

گفتمان غالب جامعه باید به حضور حداکثری در انتخابات تبدیل شود

  • Like
  • 0

گفتمان غالب جامعه باید به حضور حداکثری در انتخابات تبدیل شود

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا گفت : به منظور حضور موثر نخبگان و افراد توانمند در شوراهای شهر و روستا ، گفتمان غالب جامعه باید به حضور حداکثری در انتخابات تبدیل شود.

 به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات یکی از راهبردهای اساسی نظام است.

فرماندار شهرستان آق قلا بیان داشت: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری، دخالت نکردن عوامل اجرایی در حمایت از جریان یا جریانات خاص در انتخابات و مبنای عمل قرار دادن قانون، به عنوان یک اصل در حرکت دست اندرکاران این حوزه دنبال می شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا از برگزاری جلسه تعیین شعب و تعیین 113 شعبه اخذ رای برای برگزاری دو انتخابات پیش رو در این شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد، 26 شعبه شهری آق قلا ، 4 شعبه شهری انبار الوم ، 57 شعبه روستایی بخش مرکزی و 26 شعبه روستایی بخش وشمگیر از این شهرستان در نظر گرفته شده است.

"ضمیر" از آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم و حضور 643 نفر داوطلب شرکت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان شوراهای اسلامی شهرستان،تعداد 48 نفر در شهر آق قلا، 18نفر شهر انبار الوم ، 416 نفر در روستاهای بخش مرکزی و 161 نفر در روستاهای بخش وشمگیر نام نویسی نهایی را انجام داده اند. که 242 نفر ثبت نام کننده ،سابقه عضویت در شوراهای شهرستان را دارا بوده و تعداد 401 نفر از داوطلبین برای اولین بار کاندید این دوره از انتخابات در شهرستان آق قلا شده اند.از مجموع داوطلبین این دوره ، 615 نفر مرد و 28 نفر زن که از این تعداد 20 نفر تحصیلات کارشناسی ارشد ، 109 نفر کارشناسی ، 7 نفر تحصیلات حوزوی ، 40 نفر فوق دیپلم و مابقی ثبت نام کنندگان دارای تحصیلات دیپلم و سواد خواندن و نوشتن دارند.

 


بازگشت


موضوع : حوزه انتخابیه آق قلا-آرشیو / اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ