» » » حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات اثرات مثبتی برای نظام خواهد داشت

حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات اثرات مثبتی برای نظام خواهد داشت

  • Like
  • 0

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات فرمانداری علی آبادکتول،احمدتجری مفردفرماندارشهرستان در گردهمایی شوراهای بخش کمالان به اهمیت انتخابات  اشاره نموده و گفت:همه بایدتلاش کنیم  تاانتخاباتی پروشور برگزارکنیم.

وی هدف اسکتبار جهانی را ترغیب مردم جهت عدم حضور در انتخابات بیان کرد و افزود: دشمنان نظام در صدد این هستند تا از راههای مختلف امکان قهر مردم با صندوق های رای را فراهم نمایند.

تجری مفرد حضور پر شور مردم در انتخابات را بسیار مهم برشمردند و بیان داشت: حضور پرشور و آگاهانه مردم اثرات مثبتی برای نظام خواهد داشت چرا که نگاه به انتخابات کشورمان ، نگاه جهانی است و این حضور حداکثری در پای صندوق های رأی نظام را بیمه می کند وباعث تثبیت نظام وناامیدی دشمنان این نظام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول اظهار نمود:آنچه ما انتظار داریم توجه واهمیت دادن به جایگاه انتخاب شونده و انتخاب کننده می باشد.

وی در ادامه اظهار نمود: وظایف شوراهای اسلامی در این برهه دو منظوره است چرا که از یک طرف داوطلب مجدد در انتخابات شورا هستند و از طرف دیگر مسئولیت دارند تا در اجرای انتخابات کمک حال مجریان انتخابات باشند تا انتخابات به نحو احسن برگزار گردد.


بازگشت


موضوع : حوزه انتخابیه علی آباد کتول-آرشیو / اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ