هشتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز برگزار شد

  • Like
  • 0

هشتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز برگزار شد

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بندرگز، هشتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز به ریاست علی اصغر میرزائی فرماندار و با حضور مسوولین کمیته های ستاد انتخابات شهرستان در فرمانداری بندرگز برگزار گردید.

علی اصغر میرزائی فرماندار شهرستان در خصوص اهمیت حضور حداکثری گفت: یکی از نتایج فعالیتها و اقدامات ما حضور پرشور و مشارکت گسترده تر مردم در انتخابات است .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان با بیان اینکه نظام سیاسی ایران  همواره بستر مناسبی را برای مشارکت فراهم آورده است  ، اظهار داشت : وظیفه شرعی  ماست که بعنوان عضوی از جامعه  مسوولین در یک کشور انقلابی و اسلامی با برنامه ریزی و اطلاع رسانی  درست و بموقع  زمینه های اعتماد مردم را فراهم ،تا مردم بااطمینان خاطر و آگاهی و انگیزه وافر  در پای صندوقهای رای حاضر شوند .

فرماندار شهرستان بندرگز در ادامه یادآوری مردم و آشنا کردن آنها با مزایای حضورپرشور وگسترده در انتخابات را امری لازم و ضروری خواند و گفت: این وظیفه ماست که اهمیت و فواید شکوه و عظمت حضور مردم در انتخابات را درتعیین سرنوشت خود و جامعه و رسیدن به اهداف نظام و شکست قدرت پوشالی دشمنان  را برای مردم تبیین و تشریح نماییم زیرا که هرچه آگاهی مردم نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی بیشتر باشد بتبع وظیفه مندی و حضور گسترده و انتخاب درست تری خواهند داشت .

هشتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز برگزار شد


بازگشت


موضوع : حوزه انتخابیه بندرگز-آرشیو / اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ