نهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز برگزار شد

  • Like
  • 0

نهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز برگزار شد

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان  بندرگز ، نهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز  به ریاست علی اصغر میرزائی فرماندار و با حضور مسوولین کمیته های ستاد انتخابات شهرستان در فرمانداری بندرگز برگزار گردید.

علی اصغر میرزائی فرماندار شهرستان در خصوص اهمیت حضور حداکثری گفت : از مباحث مورد تاکید مقام معظم رهبری قانونمداری و حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای است .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به تعامل هیاتهای اجرایی و نظارت  و بازرسی و وظایف قانونی آنها   ، اظهار داشت :  اعضای ستاد انتخابات در فراهم نمودن امکانات و بسترهای لازم در امر برگزاری انتخابات سالم  مسئولیت خطیری برعهده دارند که ازاهمیت  و حساسیت بالایی برخوردار می باشد.

وی افزود : هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیکتر می شویم باید با دقت و حساسیت بیشتری کار خود را ادامه دهیم و در راستای ایفای نقش  و اجرای وظایف  قانونی ، دقت و سرعت لازم را داشته باشیم .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان با بیان اینکه هرچند ساز و کار مناسب انتخابات تا حدودی فراهم شده است ، گفت : برای ما برگزاری انتخابات سالم و قانونی وبا رعایت اصل بی طرفی و فراهم نمودن انتخابات با حضور حداکثری مردم شریف مهم است.

میرزایی  در ادامه خواستار دقت و پیگیری وهمکاری کمیته ها و ادارات شهرستان درانجام امورات انتخابات شد و در جهت فضا سازی مناسب تبلیغی درسطح شهرستان برای حضور حداکثری را با اهمیت خواند.

نهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز برگزار شد

 

نهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز برگزار شد

 


بازگشت


موضوع : حوزه انتخابیه بندرگز-آرشیو / اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ