» » » اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در آرامگاه مختومقلی فراغی

اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در آرامگاه مختومقلی فراغی

  • Like
  • 0

اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در آرامگاه مختومقلی فراغی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه، به مناسبت فرا رسیدن 12 فروردین پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در محل آرامگاه مختومقلی فراغی به اهتزاز درآمد .

اسمعیل تاجی ضمن تبریک سالروز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت : در این روز تاریخی  98.2 درصد مردم با لبيک به نداى رهبر خود پايه هاى نظام اسلامى را تثبيت کردند و خواستار حاکميت اسلام ناب و مترقى در حکومتى بر پايه مشارکت و حضور مردم در سرنوشت خويش شدند .

فرماندار مراوه تپه افزود :  مردم ايران اسلامى اگرچه در طول مبارزات انقلابى خود شعار استقلال ، آزادى ، جمهورى اسلامى را سرلوحه شعارهاى خود قرار داده بودند اما جهت تثبيت ثمره مبارزات اسلامى خود در روزهاى دهم و يازدهم فروردين 58 با حضور در پاى صندوق هاى رأى به "جمهورى اسلامى" راى قاطعى دادند .

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه سال جاری اذعان داشت : حضور در پای صندوق های رأی و انتخاب افراد اصلح جهت اداره امور وظیفه ذاتی و انسانی هر ایرانی است و با این حضور همچون گذشته حمایت قاطع خود را از جمهوری اسلامی ایران در معرض دید جهانیان بگذارند .

لازم به ذکر است مراسم بزرگداشت روز جمهوری اسلامی همه ساله با حضور پرشور مسئولین و مردم شهرستان مراوه تپه در محل ارامگاه مختومقلی فراغی برگزار شده و پرچم مقدس جمهوری اسلامی به اهتزاز در می آید .

اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در آرامگاه مختومقلی فراغی


بازگشت


موضوع : حوزه انتخابیه مراوه تپه-آرشیو / اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ