» » » جلسه مشترک کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان با ستاد انتخابات مراوه تپه

جلسه مشترک کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان با ستاد انتخابات مراوه تپه

  • Like
  • 0

جلسه مشترک کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان با ستاد انتخابات مراوه تپه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، جلسه مشترک کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان با ستاد انتخابات مراوه تپه با حضور فرماندار و اعضای کمیته فناوری استان و شهرستان تشکیل شد .

اسمعیل تاجی ضمن مهم دانستن انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهور و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر روستا از لحاظ وسعت و پراکندگی در شهرستان و نمیه مکانیزه بودن آن ، تعداد شعب شهرستان را 115 شعبه برای هر یک از انتخابات اعلام کرد .

فرماندار مراوه تپه نقش بی بدیل فناوری اطلاعات در انتخابات را با تجربه ای که از انتخابات گذشته در خصوص مانیتورینگ بسیاری از فرآیندهای روز اخذ رای در سامانه جامع انتخابات که کمک شایانی از فعالیت های در حال انجام صندوق ها در شعب اخذ رای میداد ، بسیار مهم و ارزشمند ارزیابی نمود .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه پوشش مطلوب تلفن به لحاظ کوهستانی بودن منطقه و پیش بینی عدم پوشش در 15 شعبه اخذ رای ، تجهیز تمامی شعب به ترمینال هوشمند و دیگر وسایل الکترونیکی انتخابات به لحاظ کمتر توسعه یافتگی ازنظر زیر ساخت و فاصله زیاد شهرستان از مرکز استان ، توجه ویژه مسئولین زیربط استانی به شهرستان مراوه تپه را خواستار شد .

تاجی با یادآوری تفاوت انتخابات پیش رو با انتخابات دوره گذشته یعنی مجلس دهم و پنجم خبرگان رهبری  که 80% شعب سیار بودند و این سیار بودن خود به حل  پوشش تلفن کمک می کرد ولی در این انتخابات اولا تعداد شعب ما  تا 65% افزایش یافته و ثانیاً 95% آنها ثابت هستند ؛ عدم پوشش تلفن همراه و ثابت در بسیاری از محل استقرار صندوق های اخذ رأی مشکلات عدیده ای را بوجود خواهند آورد که نیاز به اتخاذ تدابیر مناسب می باشد .

در ادامه خانم کاویانی رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان در خصوص پیشبرد فرآیندهای انتخابات طبق برنامه زمانبندی تاکنون ، درخصوص تجهیزات الکترونیکی و ترمینال هوشمند اظهار داشت : با توجه به اینکه در استان ما 4 شهرستان گنبد ، گرگان ، علی آباد و بندر ترکمن انتخابات تمام الکترونیک خواهند داشت و اولویت ها برای تجهیز شعب این شهرستان ها خواهد بود

خانم کاویانی گفت : با توجه به پیش  بینی های ما از شهرستان مراوه تپه به خصوص بخش گلیداغ بررسی بسیاری از مسائل و مشکلات  فناوری اطلاعات این حوزه از نزدیک و آشنایی بیشتر و اتخاذ تدابیر لازم برای حل آنها صورت گرفته است .

وی در پایان از عمکلرد مطلوب کمیته فناوری اطلاعات شهرستان تقدیر و تشکر نمود .  

در ادامه زارع دبیر  کمیته فناوری اطلاعات استان در خصوص لیست تجهیزات  الکترونیکی (gsm modem-  ، سیم کارت ، ترمینال هوشمند اجراء و ناظر و ...) و پوشش تلفن همراه و پیش بینی  استفاده از لپ تاب در انتخابات پیش رو و آموزش کابران رایانه شعب و ... سخنان مبسوطی را بیان داشت .

سپس عباسی نماینده مخابرات استان در خصوص پوشش تلفن در حوزه انتخابیه شهرستان مراوه تپه گزارشی را ارائه کرده و گفت : اداره مخابرات استان و شهرستان برای حل بسیاری از مشکلات عدم پوشش تلفن ، چندین ریپیتر  را در این حوزه نصب نموده است.

جلسه مشترک کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان با ستاد انتخابات مراوه تپه

جلسه مشترک کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان با ستاد انتخابات مراوه تپه

جلسه مشترک کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان با ستاد انتخابات مراوه تپه


بازگشت


موضوع : حوزه انتخابیه مراوه تپه-آرشیو / اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ