» » » پیام تقدیر مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از حضور حماسی مردم در انتخابات دهم اردیبهشت

پیام تقدیر مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از حضور حماسی مردم در انتخابات دهم اردیبهشت

  • Like
  • 0

پیام تقدیر مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از حضور حماسی مردم در انتخابات دهم اردیبهشت

 نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی مشترک از حضور حماسی مردم شریف استان گلستان در دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گلستان ، متن کامل پیام آیت الله سید کاظم نورمفیدی و دکتر حسن صادقلو به شرح ذیل است؛
حضور پرشور مردم شریف و همیشه در صحنه استان گلستان در دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچون انتخابات هفتم اسفند 94 نمادی از درک بالای سیاسی و بصیرت آنان داشت.
انتخابات دهم اردیبهشت ماه در سه حوزه انتخابیه ی (گرگان و آق قلا)، (مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه) و (کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز) از ابتدایی ترین لحظات صبح با حضور پررنگ آحاد ملت برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق های رای همراه بود .
مشارکت گسترده مردم قدرشناس گلستان در دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همچون دور اول مبیّن فهم سیاسی آنان است که برای تعیین آینده خود پای صندوق های رأی حاضر شدند و فارغ از هر نتیجه ای یقیناً پیروز واقعی انتخابات هستند.
اینجانبان از تمامی مردم قدرشناس استان،کاندیداهای محترم و دست اندرکاران برگزاری انتخابات که در خلق این حماسه در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نقش ماندگاری داشتند، تشکر می کنیم و برای همگان از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون را خواستاریم.

 

                                                               سید کاظم نورمفیدی                                                  حسن صادقلو

                                         نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان                                    استاندار گلستان


بازگشت


موضوع : آرشیو سال 1394 / اخبار ویژه 94
  • چاپ