» » همه امکانات استان برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات به کارگیری می شود
استاندار گلستان در سومین جلسه ستاد انتخابات استان:

همه امکانات استان برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات به کارگیری می شود

  • Like
  • 0

همه امکانات استان برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات به کارگیری می شود

استاندار گلستان با بیان اینکه میانگین مشارکت مردم استان گلستان در انتخابات سال های گذشته حدود 80 درصد است، اظهار کرد: همه امکانات استان را به کار خواهیم گرفت تا میانگین مشارکت مردم در انتخابات از میانگین سال های قبل بیشتر باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس عصر امروز دوشنبه 21 مرداد در سومین جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد، خاطرنشان کرد: برای افزایش مشارکت مردم باید انتخابات رقابتی باشد که لازمه آن مشارکت حداکثری است و این مشارکت زمانی اتفاق می افتد که دغدغه های مردم اعم از صیانت از آرا، امن بودن انتخابات و ... مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری برای برگزاری انتخاب الکترونیکی در استان مهیا است، تصریح کرد: به لحاظ امکانات نرم افزاری و سخت افزاری، آمادگی برگزاری انتخابات صددرصد الکترونیکی در استان وجود دارد.
استاندار گلستان گفت: تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، بازسازی خانه ها و واحدهای تولیدی و هم چنین تضمین امنیت و سلامت انتخابات، از عواملی است که شرایط تحقق مشارکت بالا را فراهم خواهد کرد.
دکتر حق شناس با اشاره به عزت نفس و مناعت طبع مردم شریف استان گلستان علی رغم تحمل خسارات سنگین در جریان سیل، بر عزم دولت و همه مدیران استان برای جبران این خسارات در کوتاه ترین زمان تأکید کرد و اظهار داشت: این مردم شریف و صبور در تمام ادوار انتخابات، همواره بالاترین آمار حضور و مشارکت را ثبت کرده اند.

بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ