» » وزیر کشور: امانت‌دار رای مردم و صیانت از آن با برگزاری انتخابات قانونی، سالم و در شرایط بهداشتی هستیم
رأس ساعت هفت صبح امروز، پس از صدور دستور شروع اخذ رأی انتخابات ۱۴۰۰ مطرح شد:

وزیر کشور: امانت‌دار رای مردم و صیانت از آن با برگزاری انتخابات قانونی، سالم و در شرایط بهداشتی هستیم

وزیر کشور: امانت‌دار رای مردم و صیانت از آن با برگزاری انتخابات قانونی، سالم و در شرایط بهداشتی هستیم

 وزیر کشور پس از صدور دستور شروع اخذ رأی انتخابات ۱۴۰۰ گفت: امانت‌دار رای مردم و صیانت از آن با برگزاری انتخابات قانونی، سالم و در شرایط بهداشتی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ عبدالرضا رحمانی فضلی روز جمعه پس از دستور آغاز به کار رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تبریک ولادت امام رضا علیه السلام گفت: امروز به لطف خدا توفیق داریم با همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی اعم از قوه قضاییه، هیات مرکزی اجرایی و نظارت، مجلس، صدا و سیما و سایر دستگاه‌ها سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان را آغاز کنیم.
وزیر کشور گفت: امیدواریم خداوند متعال به همه ما توفیق بدهد بتوانیم امروز به تکلیف خود در امانت‌داری رای مردم و صیانت از آن با برگزاری انتخابات قانونی، سالم و در شرایط بهداشتی با توجه به کرونا، عمل کنیم.
رییس هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: تشکر مجدد می‌کنم از همه کسانی که در بیش از ۶۶ هزار شعبه انتخابات ریاست جمهوری و بیش از ۷۵ هزار شعبه انتخابات شهر و روستا مستقر هستند و  کار را با لطف خداوند متعال آغاز کنند و به یاد خداوند متعال و توکل بر او با استقبال از مردم در اخذ رای آنها کوشا باشند تا بتوانیم در امنیت و سلامت کامل و شرایط قانونی این انتخابات را انجام دهیم.
وی ادامه داد: امیدواریم همه عزیزانی که امروز در صحنه همکاری با ما حاضر هستند؛ اعم از نیرو های امنیتی، انتظامی، اجرایی و نظارت در هماهنگی کامل با یکدیگر مانند انتخابات گذشته باشند و کمک کنند این انتخابات به خوبی برگزار شود.
رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: بازرسان در هر جا که هستند مرتب کار را بر اساس شرح وظایف، بازرسی را انجام دهند و به سرعت هر مشکلی بود به ما اطلاع دهند. از ناظران تقاضا داریم نظارت را با دقت انجام دهند با توجه به اینکه انتخابات، تجلی اراده مردم در انتقال قدرت و اداره کشور است حتما باید صیانت کامل از رأی مردم انجام شود. امیدوارم هیئت های نظارت هم وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

بازگشت


موضوع : اخبار ویژه / اخبار ستاد انتخابات استان
  • چاپ