» » پیام مشترک تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد

پیام مشترک تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد

 نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر و اظهار کردند: حضور ارزشمند مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و بار دیگر موجب استحکام پیوند جمهوری اسلامی با مردم گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام آیت الله نورمفیدی و دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

انتخابات تجلی اراده ملت در تعیین سرنوشت مملکت است و همواره حضور مردم در انتخابات مورد تاکید حضرت امام رحمة الله و مقام معظم رهبری مدظله العالی بوده است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که در ۲۸ خرداد ماه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در جهت حفظ سلامت مردم در برابر شیوع ویروس کرونا گزار شد, نمونه‌ای بارز از شکوه همراهی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

بی تردید این انتخابات خنثی کننده توطئه ها و شرارت های دشمنان بین المللی جمهوری اسلامی و نشان دهنده عمق رابطه مردم و حکومت بود.

استان گلستان که مشارکت ۶۲ درصدی را در انتخابات ۲۸ خرداد به نام خود ثبت کرد همواره به عنوان یکی از استان های برتر در میزان مشارکت مردم در عرصه های انتخابات بوده است و در ۴۳ سال گذشته مردم این استان اعم از شیعه و سنی با قومیت های مختلف توانسته‌اند نمونه‌ای کم‌نظیر از وحدت اسلامی را به منصه ظهور گذارند و این بار نیز با حضور همدلانه خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بین المللی زدند.

اینجانبان ضمن تبریک این پیروزی به رییس جمهور منتخب حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا از حضور باشکوه مردم شریف استان در آوردگاه انتخابات تقدیر می نماییم و امیدواریم در سایه توجهات حضرت حق , تلاش‌های دولت سیزدهم و شورای ششم شاهد رشد و بالندگی شهرها و روستاهای استان و همچنین کشور عزیزمان در عرصه ملی و بین المللی باشیم.

سیدکاظم نورمفیدی 
نماینده ولی فقیه در استان گلستان 

هادی حق شناس
 استاندار گلستان
 

بازگشت


موضوع : اخبار ویژه / اخبار ستاد انتخابات استان
  • چاپ