» » اصل بیطرفی وعدم جانبداری باید سرلوحه کار هیأت بازرسی انتخابات قرار گیرد

اصل بیطرفی وعدم جانبداری باید سرلوحه کار هیأت بازرسی انتخابات قرار گیرد

  • Like
  • 0

اصل بیطرفی وعدم جانبداری باید سرلوحه کار هیأت بازرسی انتخابات قرار گیرد

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان گفت: اصل بیطرفی وعدم جانبداری باید سرلوحه کار هیأت بازرسی انتخابات قرار گیرد.

ناصر باقری، در اولین جلسه این هیأت با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که عمل به قانون و خط قانون باید شاخص اصلی در تمام مراحل مختلف انتخابات باشد، به تبیین نقش و جایگاه هیأت¬های بازرسی در صیانت از آراء مردم پرداخته و انتخابات پرشور را مظهر یک حماسه عظیم سیاسی و نشانه اقتدار نظام اسلامی برشمرد.

وی همچنین درخصوص وظایف حوزه بازرسی نکاتی از قبیل انتخاب رؤسای هیأت های بازرسی شهرستان ها ، بازرسین و سربازرسین و همچنین گزارش تخلفات انتخاباتی به موقع به مراجع ذیصلاح و اهتمام و مراقبت کامل از روند جریان انتخابات حوزه تحت سرپرستی ، برنامه ریزی و پیش بینی و همچنین تأمین امکانات موردنیاز بازرسان و کنترل عملکرد هیأت اجرایی را حائز اهمیت خواندند و تأکید نمود ارکان هیأت بازرسی انتخابات باید بیطرفی و پرهیز از جانبداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در این جلسه ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و عضو هیأت بازرسی انتخابات نیز پشتکار و جدّیّت در امر پیگیری و رصد جریان برگزاری انتخابات را از وظایف خطیر و مهم هیأت بازرسی انتخابات خواند.

همچنین علی نصیبی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و عضو هیأت بازرسی انتخابات استان بهره گیری و استفاده از فضای مجازی را جهت تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی درست و دقیق به مردم شریف استان درخصوص عملکرد هیأت بازرسی انتخابات در نظارت بر حسن اجرای انتخابات ضروری دانست.

ابراهیم غفاری مدیرکل بهزیستی و عضو هیأت بازرسی انتخابات استان در این نشست ضمن سخنانی نقش و اهمّیّت بازرسی در فضای انتخابات را ترسیم نمود.

در پایان این جلسه هانی محمدی دبیر و عضو هیأت بازرسی انتخابات استان به ارائه گزارش عملکرد این هیأت از زمان صدور احکام تاکنون پرداخت.


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات استان-آرشیو
  • چاپ