» » پیام قدردانی رئیس ستاد انتخابات استان از حضور پرشور مردم در انتخابات

پیام قدردانی رئیس ستاد انتخابات استان از حضور پرشور مردم در انتخابات

  • Like
  • 0

پیام قدردانی رئیس ستاد انتخابات استان از حضور پرشور مردم در انتخابات

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم استان در انتخابات ٢٩ اردیبهشت تشکر و قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

حضور پرشور مردم شریف استان گلستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، همه چشم ها را به خود خیره کرد. این حضور پرشور، لبیک دیگر مردم همیشه در صحنه استان به ندای مقام معظم رهبری و مصداق بارز تحقق حماسه سیاسی و حضور حداکثری بود.

این حضور حماسی و آگاهانه در حالی اتفاق افتاد که عده ای از مدتها پیش می‌کوشیدند تا مردم عزیز ایران و استان گلستان را از راهی که پیش رو دارند مأیوس سازند و مشارکت عمومی را کمرنگ نمایند؛ غافل از آنکه حضور حداکثری مردم نشان داد که این ملت سلحشور عهد خود را با امام راحل و شهیدان فراموش نساخته و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در برهه‌های حساس، حضوری پررنگ‌تر خواهند داشت.

انتخابات ٢٩ اردیبهشت، همچون انتخابات‌های گذشته مصداق بارز مردم‌سالاری دینی و مشارکت مردم در عرصه اداره کشور بود و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

اینجانب به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان ضمن تبریک به مقام معظم رهبری و نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان و مردم عزیز که پیروز اصلی انتخابات بودند، از همه کسانی که در برگزاری پرشور آن تلاش کرده‌اند بویژه اعضای ستاد انتخابات استان، شورای محترم نگهبان، کلیه عوامل اجرایی و حافظان امنیت انتخابات, خبرنگاران و اصحاب رسانه که نقش مهمی در خلق این حماسه سیاسی داشتند تقدیر و تشکر می‌نمایم.

در پایان به نوبه خود به رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران جناب آقای دکتر حسن روحانی و منتخبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گلستان که با اعتماد و آراء مردم برای یک دوره چهار ساله فرصت خدمت به مردم شریف ایران عزیز و استان گلستان را بدست آوردند تبریک عرض می نمایم.

علی اصغر طهماسبی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان




بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات استان-آرشیو
  • چاپ