» » دومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

دومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

  • Like
  • 0

دومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

 دومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات و چهارمین جلسه هماهنگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان ترکمن با حضور مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استاندار و رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان، فرماندار و سایر اعضای کمیته صبح امروز چهارشنبه چهارم دی ماه در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار  و رئیس هسئت اجرایی انتخابات شهرستان ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در حوزه فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان و ارائه گزارشی از وضعیت امکانات و تجهیزات شعب اخذ رای در شهرستان، اظهار کرد: با توجه به الکترونیکی بودن انتخابات سال جاری، تجهیز شعب اخذ رای و بسترسازی صحیح و دقیق در حوزه فناوری اطلاعات یکی از موارد اساسی و مهم در برگزاری انتخابات صحیح و بی شائبه است.
در ادامه فاطمه کاویانی رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان به دور دوم بازدید از شعب اشاره و بر انجام دقیق تست جدید با سیم کارتهای تستی وزارت کشور تاکید کرد.
وی فرآیند انتخاب کاربران حاضر در شعب را یکی از وظایف مهم کمیته فناوری اطلاعات انتخابات برشمرد و تاکید بر دقت در انجام این فرآیند در شهرستان کرد.
کاویانی همچنین بر رفع مشکلات نهایی و آموزش کیفی کاربران و رفع سایر مسائل در حوزه فناوری اطلاعات شهرستان تاکید کرد.
شیرنگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نیز با اشاره به مراحل انتخابات شامل قبل، حین و بعد از انتخابات بر اهمیت مرحله اول تاکید کرد و گفت: با فراهم کردن زیرساخت های اولیه و امکانات و بستر های لازم برای برگزاری درست انتخابات، شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و باشکوه در سال جاری خواهیم بود.

دومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ