» » آموزش مجریان انتخابات در گمیشان برگزار شد

آموزش مجریان انتخابات در گمیشان برگزار شد

  • Like
  • 0

آموزش مجریان انتخابات در گمیشان برگزار شد

  آموزش ویژه مجریان انتخابات در شعب اخذ رای شهرستان برای تعدادی بیش 400 نفر از عوامل برگزاری انتخابات اعم از عوامل اجرایی، بازرسی و نمایندگان فرماندار برگزار شد.

سیدعلیرضا حسینی در حاشیه برگزاری این برنامه آموزشی خاطر نشان کرد: مباحثی همچون چگونگی انجام امور شعبه اخذ رای نکات مرتبط امنیت انتخابات از جمله مباحث این دوره آموزشی است.

حسینی ادامه داد: طی 4 روز از برگزاری این دوره ویژه انتخابات مخاطبان به صورت تئوری و کارگاهی با وظایف خود آشنا شدند.

وی با اشاره اصل پیشگیری به عنوان بهترین مبنای جلوگیری از تخلفات و جرم های انتخاباتی یاد آور شد: توجه به آموزش یکی از مهم ترین برنامه های وزارت کشور در سطح استان به ویژه شهرستان گمیشان بوده در این اساس نظارت ویژه ای از سوی استان برای کیفیت مناسب این دوره اعمال شده است.

جانشین فرماندار گمیشان در استان هماهنگی برگزاری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: خوشبختانه هماهنگی خوبی بین عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان وجود دارد که بر این اساس مقرر شد نشست ویژه ای برای آموزش باید ها و نباید های انتخابات بر مبنای قانون ویژه نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای برگزار شود.

حسینی تصریح کرد: برای برگزاری دوره آموزشی اعضای اجرایی شعب انتخاباتی جلسات هماهنگی در دفتر نظارت نیز انجام گرفت تا بتوانیم بر اساس قانون این برنامه آموزشی را به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: انتظار دارد با توجه تعمیرات به عمل آورد و تعامل مناسب بین مسیولان شهرستان به ویژه حاصل برگزاری انتخابات ، انتخاباتی و سالم و قانونی باشیم.

گفتنی است 56 شعبه اخذ رای در شهرستان گمیشان است که 29 شعبه اخذ رای بخش مرکزی و باقی در بخش گلدشت دارد.

آموزش مجریان انتخابات در گمیشان برگزار شد


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ