» » عزتمندی و سربلندی ما به مشارکت حداکثری مردم است
فرماندار شهرستان بندرترکمن در جلسه شورای اداری شهرستان:

عزتمندی و سربلندی ما به مشارکت حداکثری مردم است

  • Like
  • 0

عزتمندی و سربلندی ما به مشارکت حداکثری مردم است

فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان بندرترکمن صبح امروز دوشنبه 28 بهمن در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: عزتمندی و سربلندی ما به مشارکت حداکثری مردم است.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار ضمن تشکر از حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی یوم ا.. 22 بهمن و نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی در برقرای امنیت این مراسم، در خصوص انتخابات اظهار کرد: علیرغم شیطنت ها و هجمه های دشمن، مردم ما هوشیارند و به آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و امام و رهبری پایبند بوده و خواهند بود و در جهت استمرار نظام کوشش می کنند.
وی در خصوص اقدامات لازم برای بسترسازی جهت برگزاری انتخابات سالم و پرشور، گفت: از روز دهم آذرماه بطور رسمی استارت انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزیر کشور زده شد و طبق زمانبندی، مراحل مختلف در حال انجام است و در این راستا هیئت های نظارت، بازرسی و اجرایی  و همچنین کمیته های زیرمجموعه تشکیل شده و در حال فعالیت هستند.
فرماندار تصریح کرد: بیش از 1500 نفر از شهروندان شهرستان به عنوان عاملین برگزاری انتخابات و در قالب مسئولیت های مختلف در حال فعالیت هستند.
هیوه چی با اشاره به شعار انتخابات " گام دوم انقلاب، قانون مداری و بی طرفی؛ وحدت  و انسجام ملی" تاکیدکرد: عوامل برگزاری انتخابات با پایبندی به این شعار و پرهیز از هرگونه جانبداری سعی در امانتداری و صیانت از آرای مردم می کنند تا مردم با اعتماد و آرامش پای صندوق های رای حاضر شوند و نماینده خود را انتخاب کنند و در این راستا آموزش های لازم انجام شده است.
وی افزود: برای ما تفاوتی ندارد از صندوق اسم چه کسی بیرون می آید مهم رای مردم و صیانت از این آراء است و انتخاب مردم برای ما حرمت و ارزش دارد.
نماینده عالی دولت با اشاره به این که داوطلبین یک ضلع قضیه در انتخابات هستند، افزود: داوطلبین بایستی با قوانین و تخلفات آشنا شوند و در این راستا جلساتی برگزار شد و یادآوری شد در چهارچوب قانون رفتار کنند.
وی افزود: در سال جاری یکی از قوانین انتخاباتی که توسط مجلس پیگیری شد شفافیت مالی کاندیداها بود که در این راستا کاندیداها مکلف شدند حساب جاری و نماینده مالی خود را به فرمانداری ها اعلام کنند.
 فرماندار  با اشاره به مانور انتخابات که روز گذشته بر اساس اعلام وزارت کشور انجام شد، گفت: شهرستان ما توانست بخوبی فرآیند مانور را اجرا کند و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دوم اسفند را دارد.
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان گفت: 59 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان وجود دارد که از این تعداد 47 صندوق در حوزه شهر بندرترکمن و بخش مرکزی و 12 صندوق در حوزه بخش سیجوال است و در مجموع از این تعداد، 8 شعبه سیار است.
وی افزود: کشور ما در طول 41 سال گذشته 36 انتخابات برگزار کرد که 866 میلیون برگ رای توسط مردم به صندوق ها انداخته شد و با انتخابات دوم اسفند این میزان برگ رای به 900 میلیون خواهد رسید.
هیوه چی در ادامه با اشاره به سابقه مشارکت گسترده مردم شهرستان در ادوار قبلی از جمله مشارکت 83درصدی در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی و مشارکت 87 درصدی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ابراز امیدواری کرد در انتخابات جاری به همت مدیران و مردم عزیز میزان مشارکت را ارتقا دهیم.
وی در ادامه از مردم شریف و ولایتمدار شهرستان خواست علیرغم پیش بینی هواشناسی در خصوص بارندگی و برودت هوا، بار دیگر در دوم اسفندماه با حضور در پای صندوق های رای، وفاداری و پایبندی خود را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، امام و رهبری نشان دهند و با وحدت و همدلی بار دیگر حماسه تاریخی عظیم را در کشور رقم زده و باعث یاس و ناامیدی بدخواهان شوند.
فرماندار در خصوص جاده بندرترکمن به آق قلا که یکی از جاده های آسیب خیز است، گفت: بنابر اعلام راهداری، ظرفیت این جاده 5000 تردد در روز است که در حال حاضر بیش از 8500 تردد در روز در حال انجام است و این یک تهدید است.
وی با تاکید بر این که اقدامات لازم توسط مسئولین و مدیریت های مربوطه انجام شده است گفت: نقاط آسیب خیز بارها مورد بازدید قرار گرفته و تدارکات لازم برای ایمن سازی جاده از جمله نصب رمپ، سرعت گیر، روشنایی، خط کشی و گارد انجام شده است.
هیوه چی با اشاره به این که در تصادفات عامل انسانی نقش موثری دارد بر رعایت فرهنگ درست رانندگی و آموزش تاکید کرد. 


عزتمندی و سربلندی ما به مشارکت حداکثری مردم است

 

عزتمندی و سربلندی ما به مشارکت حداکثری مردم است

 

عزتمندی و سربلندی ما به مشارکت حداکثری مردم است

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ