» » بیش از هر زمان نیاز به همدلی، رفاقت و اتفاق نظر روی اصول و آرمان های نظام داریم
رئیس ستاد انتخابات استان در جلسه شورای اداری شهرستان بندرترکمن:

بیش از هر زمان نیاز به همدلی، رفاقت و اتفاق نظر روی اصول و آرمان های نظام داریم

  • Like
  • 0

بیش از هر زمان نیاز به همدلی، رفاقت و اتفاق نظر روی اصول و آرمان های نظام داریم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان صبح امروز دوشنبه 28 بهمن در جلسه شورای اداری شهرستان بندرترکمن گفت: در شرایط سخت کنونی بیش از هر زمان نیاز به همدلی، باهم بودن، رفاقت و اتفاق نظر روی اصول و آرمان های نظام داریم.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرترکمن؛ عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان ضمن گرامیداشت ایام ا.. دهه فجر  و سرباز نظام " شهید حاج قاسم سلیمانی" و تشکر از سخت کوشی مدیران در این ایام گفت: دهه فجر قابل قبولی در سطح استان توانستیم ارائه کنیم هرچند تا اهداف آرمانی فاصله زیاد است.
وی با اشاره به انتخابات دوم اسفند اظهار کرد: در آستانه برگزاری 37 مین انتخابات کشور قرار داریم، انتخاباتی که از نظر سیاسی، روابط بین الملل و امنیتی بسیار متفاوت از انتخابات های گذشته است چرا که اولین انتخاباتی است که بعد از جنگ اقتصادی تحمیل شده به کشورمان، برگزار می کنیم.
چراغعلی گفت: تمام هزینه های نظم اسلامی از روز اول از زمان انقلاب، جنگ تحمیلی و ... تا شرایط سخت اقتصادی کنونی به عهده مردم بوده و است و مردم بار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به دوش می کشند.
رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به گفتگوی ریاست محترم جمهوری با اصحاب رسانه کشور گفت: در شرایط بی نظیر و سختی قرار داریم بنابراین وقت گروکشی و تسویه حساب های سیاسی نیست چرا که جریان برانداز به دنبال ایجاد ناامنی در کشور و بهره گیری است و تریبون های آنها رسانه های برون مرزی است که در این ایام به شدت در حال فعالیت است.
وی تاکید کرد: رقابت باید در اوج رفاقت باشد و در مجموع رقابت تا دوم اسفند باشد و به محض این که آرای مردم به صندوق ها انداخته شد، همه رفیق و دوست باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: اخبار رسمی انتخابات فقط توسط رئیس ستاد انتخابات استان اعلام می شود.
وی با اشاره به این که فقط حضور حداکثری است که رهبر عزیزمان را شاد خواهد کرد و این رسالت اصلی ماست بنابراین در این راستا تمام تلاش خود را انجام می دهیم و از مدیران خواست آرای شان مخفی باشد.
چراغعلی ضمن بیان شرایط سخت کنونی که فشار اقتصادی بر روی مردم است، در عرصه بین الملل حضور حداکثری مردم نشان از پایبندی مردم به آرمان های رهبر و نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.
وی همچنین با توجه به شرایط کشور و بحران اقتصادی، برای رونق و آبادانی کشور، استان و شهرستان نیاز به افراد کارآمد داریم و با توجه به این که وظیفه مجلس نظارت و قانون گذاری است، مردم عزیز بایستی از داوطلبین در خصوص برنامه هایشان سوال کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان تاکید کرد هر یک از مدیران از جامعه هدف خود جهت حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند تا ان شاا..  با مشارکت حداکثری مردم در این حماسه سیاسی، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت و در مقابل یاوه گویان سربلند باشیم.

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ