» » 24 نفر در عرصه رقابت نمایندگی مجلس باقی ماندند
معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

24 نفر در عرصه رقابت نمایندگی مجلس باقی ماندند

  • Like
  • 0

24 نفر در عرصه رقابت نمایندگی مجلس باقی ماندند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در همایش حماسه حضور در انتخابات که با حضور جوانان عضو هلال احمر برگزار شد، اظهار داشت: 52 نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس داوطلب شده بودند که 33 نفر تایید نهایی شدند و با انصراف 9 نفر تا این لحظه 24 نفر بر سر تصدی کرسی مجلس در حال رقابتند.
مهندس عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه 193 صندوق اخذ رای در بخش مرکزی و داشلی برون داریم آرای مردم به ویژه جوانان را در انتخاب اصلح بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: انتخاب فرد شایسته بدون نگاه قومیتی و گرایش سیاسی در انتخابات دوم اسفند ماه می تواند موجب پیشرفت و توسعه و ارتقاء شاخصهای شهرستان شود.
وی با اشاره به وحدت بین مردم و مسئولان به شرایط موجود و تحریمهای ظالمانه اشاره کرد و گفت: انتخابات امنیت کشور را تامین می کند و پشتوانه اقتدار ملی است.
وی با اشاره به اعتبار و جایگاه شهرستان در کسب 55 درصد مدالهای جهانی ورزشی، تولید بیش از یک میلیون تن تولیدات کشاورزی استراتژیک افزود: شهرستان گنبدکاووس دارای شاخصهای مهم ملی و منطقه ای است که امیدواریم با شرکت حداکثری همه مردم عدد مشارکت در انتخابات نسبت به دوره های گذشته افزایش یابد.


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ