» » یکی از راه‌های خدمت‌گزاری، روشن‌گری و جلب توجه مردم به انقلاب، نظام و رهبری است
فرماندار گالیکش در جلسه شورای اداری شهرستان:

یکی از راه‌های خدمت‌گزاری، روشن‌گری و جلب توجه مردم به انقلاب، نظام و رهبری است

  • Like
  • 0

یکی از راه‌های خدمت‌گزاری، روشن‌گری و جلب توجه مردم به انقلاب، نظام و رهبری است

فرماندار گالیکش در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: روشن‌گری و شفافیت و همچنین جلب توجه و امیدواری مردم نسبت به انقلاب و نظام مقدس اسلامی و مقام معظم رهبری، یکی از راه‌های خدمت‌گزاری به مردم شریف است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، علی‌اصغر میرزایی فرماندار شهرستان در جلسه شورای اداری که با حضور احمد تجری مدیرکل پدافندغیرعامل استان گلستان و رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان گالیکش صبح چهارشنبه (30بهمن) در سالن جلسات دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد، با اشاره به برگزاری اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اظهار کرد: دشمن با تفرقه‌افکنی و با استفاده از جنگ نرم سعی در دلسرد و ناامید کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب اسلامی را دارد که همه ما موظفیم مردم را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه سازیم.

میرزایی افزود: زمانی که مردم از کارآمدی نظام به صورت حقیقی و واقعی مطلع شوند قطعأ برای حمایت از نظام و حضور در پای صندوق‌های رأی اشتیاق چندبرابر خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: مدیران ادارات و نهادهای دولتی علاوه بر وظایف اداری موظفند ضمن برقراری ارتباط با مردم، آنها را به حضور پرشور در انتخابات و پای صندوق‌های رأی تشویق نمایند.

فرماندار گالیکش ادامه داد: خدمات و کارآمدی دولت نیز باید برای مردم تشریح شود، چرا که اگر به هر نحوی دولت زیر سؤال برود، خدمات نظام نیز نادیده گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام حساس و سرنوشت‌ساز انتخابات و همچنین ایام نوروز، تأکید کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان قبل از انجام هرگونه اقدام و اجرای برنامه‌‌های خود جهت پیشگیری از وقوع مشکلات در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و امنیتی با فرمانداری شهرستان هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

میرزایی در پایان گفت: با توجه به اینکه شهرستان گالیکش بدلیل موقعیت جغرافیایی همواره در معرض وقوع حوادث مختلف قرار دارد، همه دستگاه‌ها موظفند در شرایط بحرانی و حوادث با تمام امکانات و آمادگی کامل به ستاد مدیریت بحران شهرستان کمک نمایند.

 

یکی از راه‌های خدمت‌گزاری، روشن‌گری و جلب توجه مردم به انقلاب، نظام و رهبری است

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ