» » تمام تمهیدات برای روز انتخابات اندیشیده شده است
فرماندار گمیشان:

تمام تمهیدات برای روز انتخابات اندیشیده شده است

  • Like
  • 0

تمام تمهیدات برای روز انتخابات اندیشیده شده است

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گمیشان؛ "احمد دستمرد" در آخرین جلسه هیات اجرایی که در فرمانداری برگزار شد از اعضای هیات اجرایی خواست ساعات باقیمانده را بطور جدی دنبال کنند.

وی ضمن گزارش گیری از اقدامات اعضا برای روز دوم اسفند تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی در روز انتخابات از آماده به کار بودن خطوط مخابراتی و برق رسانی و ماشین آلات راهداری اطمینان حاصل کنند و برای تمهیدات لازم را برای مقابله با بروز مشکل بیاندیشند.
مقام عالی دولت در گیمشان از اعضای هیات اجرایی خواست ضمن رصد فعالیت های تبلیغاتی نامزدها و هوادارانشان در روز انتخابات، ضمن تعامل کامل با هیاتهای نظارت، با مدیریت و صبر آراء مردم را اخذ کنند.
فرماندار گمیشان تنها منبع رسمی اعلام اخبار انتخاباتی را ستاد انتخابات استان اعلام کرد که اطلاعیه های صادره از سوی ستاد انتخابات کشور از طریق این ستاد و بوسیله رسانه های مورد اعتماد همچون رسانه ملی اعلام می شود.
در این جلسه اعلام شد انواع خودرو برای شعب اخذ رای تدارک دیده شده است و به لحاظ تامین شرایط اسکان و تغذیه نیز مشکلی وجود ندارد.
در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان گمیشان 56 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است که 46 شعبه ثابت و 10 شعبه نیز سیار است.

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ