» » برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان علی آباد کتول
با حضور رئیس ستاد انتخابات شهرستان برگزار شد:

برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان علی آباد کتول

  • Like
  • 0

برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان علی آباد کتول

هدایتی کتولی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ضمن تقدیر از حضور مردم در شعب اخذ رای، گفت: مردم شریف و ولایتمدار شهرستان در اولین لحظات شروع رأی گیری پای صندوق های رأی حاضر شدند و کماکان نیز ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، هدایتی کتولی افزود: مردم با حضور پرشور خود در حماسه دوم اسفند ماه بار دیگر اقتدار و قدرت خود را به جهانیان ثابت کردند.
وی در خصوص فعالیت شعب اخذ رای نیز تصریح کرد: با تدابیر اتخاذ شده در ستاد انتخابات شهرستان، رای گیری از ساعات اولیه بدون هیچ مشکلی آغاز شد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان ضمن تشکر از کلیه عوامل ستاد انتخابات، ادامه داد: بحمدالله با تمهیدات زیرساختی خوب و پیش بینی شده و بر اساس گزارش کمیته فناوری، ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول به عنوان اولین شهرستان در سطح استان به صورت صددرصدی شعب و به طور آنلاین در سامانه وزارت کشور توانست از ساعات آغازین اقدام به اخذ رای نماید.
ایشان اظهار کرد: در شهرستان 110 شعبه اخذ رای وجود داشته که از این تعداد 76 شعبه مربوط به بخش مرکزی و 34 شعبه مربوط به بخش کمالان بوده که 55 شعبه شهری و 55 شعبه روستائی کار اخذ رای را انجام می دهند
  

برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان علی آباد کتول


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ