» » رای‌گیری با حضور حداکثری مردم این حوزه انتخابیه جریان دارد
رئیس هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان گمیشان گفت:

رای‌گیری با حضور حداکثری مردم این حوزه انتخابیه جریان دارد

  • Like
  • 0

رای‌گیری با حضور حداکثری مردم این حوزه انتخابیه جریان دارد

 رئیس هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان گمیشان گفت: رای‌گیری با حضور حداکثری مردم و با آرامش کامل در حوزه فرعی مرکزی و گلدشت جریان دارد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گمیشان؛شامگاه جمعه "احمد دستمرد" فرماندار ورئیس هیات اجرایی شهرستان در دیدار با "قدس علوی" مدیرکل شیلات وسربازرس ستاد انتخابات شامگاه جمعه اظهار داشت: بازدید از شعبه‌های اخذ رای و گزارش‌هایی رسیده از آرامش کامل و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این دوره از انتخابات حکایت دارد.

وی گفت: تاکنون هیچکدام از شعبه‌ها با کمبود تعرفه مواجه نشده‌ اما مشارکت چشمگیر است.

وی اضافه کرد:حضور گسترده مردم مناطق شهری و روستایی برای شرکت در انتخابات از نخستین دقایق آغاز انتخابات در شعبه‌های اخذ رای آغاز شد و هم‌اکنون نیز در فضایی سالم و توام با آرامش با حضور مردم ادامه دارد.

وی اولین و مهم‌ترین اصل در جریان انتخابات رامشارکت حداکثری و باشکوه مردم دانست و افزود:حضور حداکثری مردم در صحنه‌های انتخابات یک قدرت‌نمایی در برابر استکبار جهانی است.

حوزه انتخابیه غرب استان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 28 نامزد و یک کرسی دارد؛برای برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه شهرستان گمیشان 56 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده‌است که 29 شعبه از این تعداد در بخش مرکزی و 27 شعبه در بخش گلدشت قرار دارد.

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ