» » پیام تشکر فرماندار کلاله از حضور پرشور مردم شهرستان در انتخابات

پیام تشکر فرماندار کلاله از حضور پرشور مردم شهرستان در انتخابات

  • Like
  • 0

پیام تشکر فرماندار کلاله از حضور پرشور مردم شهرستان در انتخابات

در پی حضور پرشور و گسترده مردم فهیم و شایسته کلاله در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فرماندار این شهرستان برای قدردانی از مردم شریف شهرستان پیامی صادر نمود. 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری;متن پیام علی اصغر بیانی فرماندار کلاله به این شرح است:
مردم عزیز و همیشه در صحنه شهرستان‌کلاله، حضور پرشور شما در جشن ملی دوم اسفند، بار دیگر تحسین و شادی دوستداران انقلاب اسلامی و یأس و ناامیدی بدخواهان و کینه‌ورزان را برانگیخت و عزم و اراده پولادین‌تان را برای حرکت در مسیر توسعه، پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی متجلی ساخت.
قطعاً پیروز اصلی این انتخابات، شما مردم آگاه و زمان‌شناس هستید که به رغم توطئه‌ها و تلاش‌های دشمنان، نشان دادید که درخت تناور جمهوری اسلامی ایران در 41 سالگی خود همچنان در مسیر رشد، شکوفایی و بالندگی است.
اینجانب بر خود لازم می‌دانم از کلیه عوامل اجرایی،نظارت، نیروهای انتظامی و امنیتی و اقشار مختلف مردم و تمام کسانی که برای برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشیدند، قدردانی کنم.
امیدوارم منتخبان مردم با سرلوحه قرار دادن منافع ملی و مطالبات بحق موکلان خود در حوزه‌های انتخابیه، زمینه تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد را فراهم کنند و ضمن همکاری و همدلی با سایر قوا، حرکت پرشتاب کشور به سمت توسعه و پیشرفت را سرعت مضاعف ببخشند.
علی اصغر بیانی فرماندار شهرستان کلاله

بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ