» » پیام تشکر و قدردانی فرماندار آزادشهر از حضور پرشور مردم این شهرستان در انتخابات

پیام تشکر و قدردانی فرماندار آزادشهر از حضور پرشور مردم این شهرستان در انتخابات

  • Like
  • 0

پیام تشکر و قدردانی فرماندار آزادشهر از حضور پرشور مردم این شهرستان در انتخابات

 در پی حضور پرشور و گسترده مردم فهیم و شایسته آزادشهر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر جهت قدردانی از مردم شریف شهرستان پیامی صادر نمود.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ متن  این پیام به شرح زیر است:
درود خدا به روان پاک امام راحل شهیدان انقلاب اسلامی و شما مردم مومن و شایسته شهرستان آزادشهر که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان رهبری معظم انقلاب حماسه‌ای دیگر رقم زدید.
حضور با شکوه ملت ایران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز ۲ اسفند، پاسخی کوبنده به دشمنان اسلام و حضوری مقتدرانه در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی بود. مردم عزیزدر در روز دوم اسفند حضوری مومنانه و آگاهانه داشته و ضمن ادای تکلیف دینی و ملی، جلوه‌های بی نظیری از اقتدار و عزت و عشق و وفاداری خود به آرمان‌ها و ارزش‌های الهی را در مقابل دیده گان جهانیان جلوه گر ساختند.
آفرین بر این غیرت و همیت شما مردم هوشیار، غیور و دشمن شناس که با حضور مسولانه در پای صندوق‌های رای بار دیگر روح و نفس تازه‌ای را در کالبد کشور، ملت و انقلاب جاری ساختید و به دنیا نشان دادید که این کشور با تکیه بر عزم و اراده راسخ ملت خود قادر است راه عزت، استقلال و آزادى به عنوان بزرگ‌ترین آرمان معنوی انقلاب اسلامی را، تا نقطه مطلوب بپیماید.
اینجانب بعنوان خادم شما مردم فهیم و قدر شناس شهرستان آزادشهر بر خود فرض می‌دانم که از حضور آگاهانه تک تک مردم فهیم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان گردید قدردانی نموده و برای منتخب شما در مجلس شورای اسلامی توفیق آرزو نموده و موفقیت همگان را در پرتو توجهات حضرت بقیه الله الاعظم، ولی عصر (عج) از درگاه ایزد منان مسئلت نمایم.


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ