» » مقدمات برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و بی طرفانه فراهم شود
فرماندار آزادشهر در ستاد انتخابات شهرستان:

مقدمات برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و بی طرفانه فراهم شود

  • Like
  • 0

مقدمات برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و بی طرفانه فراهم شود

 اولین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا سال ۱۴۰۰ در آزادشهر به ریاست حسینی فرماندار و با حضور روسای کمیته های انتخاباتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حسینی فرماندار آزادشهر گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از رخدادهای سیاسی مهم سال آینده است که صرف نظر از انتخاب هر شخص، باید با احترام به رأی مردم برگزار شود.

حسینی اظهار داشت: با تلاش و همت عوامل اجرایی، مجموعه کمیته های ستادانتخابات و تمامی اعضای شورای تأمین شهرستان و سایر دست اندرکاران، انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند ماه سال گذشته استان با وضعیت سفید و مطلوب  که در نوع خود بسیار ارزشمند وکم نظیر و تنها دوره ای بود که بدون شکایت برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: آسیب شناسی انتخابات گذشته گامی مهم در شناسایی کمبود های احتمالی و برگزاری صحیح، درست و بی عیب و نقص انتخاب پیش رو خواهد بود .

فرماندار آزادشهر تصریح کرد: آموزش نیروها و عوامل اجرایی حاضر در شعب اخذ رأی، شرط برگزاری انتخابات سالم است که باید به آن توجه ویژه داشت .

حسینی با اشاره به لزوم آمادگی برای برگزاری انتخابات سال آینده، افزود: روسای کمیته های ستاد انتخابات شهرستان از هم اکنون با دقت لازم نسبت به شناسایی نیروهای با تجربه به عنوان عوامل کمک کننده جهت برگزاری انتخابات پیش رو اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه عوامل شعب اخذ رأی حق اعمال نظرات شخصی خود را در روز انتخابات ندارند، گفت: ضرورت دارد تمامی فرصت ها و تهدیدات تا قبل از برگزاری انتخابات شناسایی و نقایص به موقع رفع شوند.


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها
  • چاپ