» » پروتکل های بهداشتی شاخص مهم در تعیین شعب اخذ رای است
فرماندار آزادشهر:

پروتکل های بهداشتی شاخص مهم در تعیین شعب اخذ رای است

پروتکل های بهداشتی شاخص مهم در تعیین شعب اخذ رای است

فرماندار آزادشهر از بازنگری شعب اخذ رای این شهرستان با نگاه علمی و پیش‌بینی ملاحظات بهداشتی خبر داد و گفت: در انتخابات ۱۴۰۰ پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی از شاخص های مهم در انتخاب و تعیین محل شعب اخذ رای است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، صبح امروز چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 جلسه هیات اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان آزادشهر به ریاست حمیدرضا ملک حسینی فرماندار شهرستان و به منظور بررسی و تعیین شعب اخذ رای برگزار شد.

 ملک حسینی فرماندار آزادشهر در جلسه ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر اظهار داشت: در دسترس بودن برای مردم، پوشش مناسب خدمات ارتباطی و امنیت از دیگر شاخص های مهم در انتخاب شعب اخذ رای است. 

او خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا برخورداری از فضای فیزیکی با متراژ مناسب، ورودی های متعدد، امکان تهویه مناسب هوا و رعایت فاصله گذاری در بازنگری شعب اخذ رای مد نظر قرار می گیرد.

ملک حسینی با تاکید بر آموزش کیفی مجریان انتخابات تصریح کرد: عملکرد نمایندگان فرماندار در دوره های قبلی انتخابات مورد ارزیابی قرار گرفته و صرفا از افراد توانمند در این راستا باید استفاده شود.

 فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان آزادشهر در ادامه این جلسه با بیان اینکه برنامه انتخابات در شهرستان طبق جدول زمان بندی پیش می رود گفت: تمهیدات لازم به‌ منظور برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان اندیشیده شده است و با همکاری و تعاملی که بین هیأت اجرایی و نظارت وجود دارد برنامه ها به خوبی پیش می‌رود و این هماهنگی در برگزاری انتخاباتی سالم بسیار ضروری است.

حمیدرضا ملک حسینی در ادامه برخی از وظایف هیأت اجرایی را مطرح نمود و گفت: وظیفه هیأت اجرایی، اجرای قانمونمند انتخابات است و باید با بی طرفی کامل انتخابات را برگزار نماید تا انتخابات در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.

 در ادامه جلسه پیرامون تعداد و محل استقرار شعب اخذ رأی بحث و تبادل نظر شد. 

 

پروتکل های بهداشتی شاخص مهم در تعیین شعب اخذ رای است

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها
  • چاپ