» » جلسه تعیین تعرفه شعب اخذ رای در شهرستان آق قلا برگزار شد
صبح امروز با حضور رئیس هیات اجرایی انتخابات:

جلسه تعیین تعرفه شعب اخذ رای در شهرستان آق قلا برگزار شد

جلسه تعیین تعرفه شعب اخذ رای در شهرستان آق قلا برگزار شد

با حضوز"عبدالغفور غراوی"،جلسه تعیین تعرفه شعب اخذ رای در شهرستان آق قلا برگزار شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،صبح امروز یکشنبه 23 خرداد ماه،جلسه تعیین تعرفه شعب اخذ رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا،به ریاست"عبدالغفور غراوی"سرپرست فرمانداری و با حضور هیات های نظارت،بازرسی و معتمدین هیات اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا ضمن اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری،مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم منطقه را فصل الخطاب سخنان خود قرار داد و امانت داری و صیانت از آراء مردم را از اصول مهم در برگزاری انتخاباتی سالم و قانومند بیان کرد.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان آق قلا،بر قانون خوانی و قانون مندی مجریان و دست اندرکاران این رویداد مهم پیش رو تاکید کرد و برگزاری نشست با اصحاب رسانه و فعالین سیاسی و اجتماعی را از جمله اقدامات ستاد در راستای فراهم نمودن بستر مناسب جهت حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم شهرستان آق قلا در رویداد پیش رو بیان کرد.

"غراوی"حضور حداکثری مردم در انتخابات را موجب استمرار و ثبات امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بیان نمود و در خاتمه سخنان اظهار امیدواری کرد با تعامل و همدلی هیات های اجرایی،نظارت و بازرسی، شاهد برگزاری انتخاباتی شفاف،قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم شهرستان آق قلا باشیم.

گفتنی است تعداد 117 شعبه برای اخذ آراء مردم تعیین شده است و قریب 3 هزار نفر،عهده دار برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آق قلا هستند.


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها
  • چاپ