» » آمادگی کامل شهرستان رامیان برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰

آمادگی کامل شهرستان رامیان برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰

آمادگی کامل شهرستان رامیان برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰

 صبح امروز طی نشستی با حضور جواد صادقلو فرماندار و مدیران دستگاههای خدمات رسان (ادارات آب و فاضلاب، گاز، برق، مخابرات و آموزش و پرورش)، آخرین وضعیت شعب اخذ رای بررسی شد.
فرماندار در این نشست انتخابات را یکی از مولفه‌های امنیت ساز در دنیا و کشور برشمرد و با اشاره به اینکه بخشی از رفتار سیاسی آحاد مردمی در فرآیند انتخابات به منصه ظهور می‌رسد اظهار داشت: مردم‌سالاری دینی و انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه رفیعی برخوردار بوده و اداره امور کشور با اتکاء به آراء عمومی و از راه انتخابات در متن و روح قانون اساسی پیش بینی و مشخص شده است.
وی همچنین بر برگزاری انتخابات سالم و فراهم کردن زمینه و بستر لازم برای تحقق مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد.
در ادامه کارشناسان سیاسی و انتخابات فرمانداری به ارایه گزارشی از بازدیدها و بررسی های میدانی به عمل آمده از تمامی شعب اخذ رای و احصای کمبودهای آن و برای تمهید کامل مقدمات برگزاری انتخابات پیش رو پرداختند که فرماندار بر رفع کامل این کمبودها تاکید کرد و گفت: تمامی دستگاههای اجرایی مکلف به همکاری جهت برگزاری انتخابات هستند بطوری که تامین زیرساخت های شعب اخذ رای از جمله تامین روشنایی و آب شرب سالم و نیز تجهیزات اداری و مخابراتی بایستی تا روز سه شنبه 25 خرداد تکمیل شده و گزارش آن به ستاد انتخابات شهرستان ارایه شود.
گفتنی است سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا جمعه این هفته 28 خرداد ماه برگزار خواهد شد.
 

آمادگی کامل شهرستان رامیان برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها
  • چاپ