» » مردم شهرستان گنبدکاووس با درک واقع بینانه از اوضاع کشور در انتخابات 28 خرداد شرکت می کنند
معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

مردم شهرستان گنبدکاووس با درک واقع بینانه از اوضاع کشور در انتخابات 28 خرداد شرکت می کنند

مردم شهرستان گنبدکاووس با درک واقع بینانه از اوضاع کشور در انتخابات 28 خرداد شرکت می کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به مشارکت خوب مردم شهرستان در انتخابات دوره های گذشته اظهار کرد: مردم خوب شهرستان گنبدکاووس در انتخابات 28 خرداد ماه مانند انتخابات دوره های گذشته ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و مجلس شورای اسلامی، با درک واقع بینانه و بصیرتی از اوضاع فعلی کشور حضور پرشور و مشارکت حداکثری خواهند داشت.
وی با بیان اینکه شعب اخذ رای نسبت به دوره های گذشته انتخابات افزایش یافته است تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا در کشور، استان و شهرستان و برای رعایت مروتکل های بهداشتی در انتخابات و دسترسی آسانتر مردم به شعبات اخذ رای این دوره 281 شعبه اخذ رای آمادگی دریافت رای مردم خوب حوزه شهرستان را دارد.
مهندس عبدالقدیر کریمی با اشاره به انسجام و هماهنگی بین حوزه های مختلف برگزاری انتخابات 28 خرداد ماه گفت: خوشبختانه در شهرستان گنبدکاووس هماهنگی و انسجام خوبی بین حوزه های مختلف هیئت های نظارت، اجرایی و غیره وجود دارد و ما آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و شکوهمند را در شهرستان داریم.
وی ادامه داد: در حال حاضر 136 نفر کاندیدای شورای شهر گنبدکاووس، 18 نفر کاندیدای شورای شهر اینچه برون، 998 نفر کاندیداهای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و 191 نفر کاندیدای شورای اسلامی روستاهای بخش مرزی در حال رقابت سالم و ارائه برنامه های خود به مردم حوزه شهرستان در قالب تبلیغات هستند.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس بیان کرد: طبق آمار رسمی مرکز بهداشت شهرستان و افزایش جمعیت شهرستان از سال 95 تاکنون در حال حاضر جمعیت شهرستان گنبدکاووس 380 هزار نفر بوده که از این تعداد 247 هزار نفر واجدین شرایط رای دادن هستند.
کریمی ابراز کرد: تلاش داریم تا در یک فضای امن و آرام انتخابات 28 خرداد ماه را در شهرستان برگزار کرده و امانتدار خوبی برای آرای مردم خوب حوزه شهرستان باشیم


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها
  • چاپ