» » کمیته فناوری اطلاعات نقش محوری و تعیین کننده ای در برگزاری انتخابات دارد

کمیته فناوری اطلاعات نقش محوری و تعیین کننده ای در برگزاری انتخابات دارد

  • Like
  • 0

کمیته فناوری اطلاعات نقش محوری و تعیین کننده ای در برگزاری انتخابات دارد

پیش از ظهر امروز جلسه مشترک کمیته فناوری اطلاعات استان و شهرستان گرگان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

"ابراهیم دشتیان"معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری گرگان در این جلسه گفت: کمیته فناوری اطلاعات نقش محوری و تعیین کننده ای در برگزاری انتخابات دارد.

وی با اعلام آمادگی کامل این کمیته در شهرستان گرگان بیان داشت : ابلاغ اعضای کمیته فناوری اطلاعات شهرستان صادر و افراد مشخص شدند و در جلسات قبل این کمیته از هر یک از آنان خواسته شد هرگونه کاستی را در حوزه فعالیت خود جهت برگزاری انتخابات برطرف نمایند.

مهندس دشتیان به وظایف این کمیته اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف کمیته فناوری اطلاعات تجهیز شعبات اخذ رأی و بررسی فنی از امکانات آن شعبه می باشد که می طلبد همکاری کامل در این خصوص صورت گیرد.

وی در جمع اعضای جلسه تأکید کرد: همه ی افرادی که در این کمیته فعالیت می نمایند باید از طریق حراست مورد استعلام قرار گیرند و کارت تردد داشته باشند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گفت: هیچگونه کوتاهی یا عدم آمادگی در فرایند برگزاری انتخابات از سوی افراد در کمیته فناوری اطلاعات پذیرفته نیست و باید دستگاههای عضو این کمیته از هم اکنون آمادگی لازم را چه در جهت اجرای مانورهای انتخاباتی و چه در فرایند برگزاری انتخابات داشته باشند .

همچنین در این جلسه "خانم کاویانی"رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان گلستان موارد و نقطه نظرات خودرا بیان داشت.

کمیته فناوری اطلاعات نقش محوری و تعیین کننده ای در برگزاری انتخابات دارد


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ