» » هیات بازرسی با هدف حصول اطمینان ازانجام صحیح جریان انتخابات تشکیل شده است
رئیس هیأت بارزسی شهرستان علی آبادکتول:

هیات بازرسی با هدف حصول اطمینان ازانجام صحیح جریان انتخابات تشکیل شده است

  • Like
  • 0

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان علی آباد کتول،دکتراسفندیاری مقدم رئیس هیأت بارزسی شهرستان در گفت و گو با مسئول کمیته اطلاع رسانی انتخابات علی آباد کتول اظهار کرد: هیات بازرسی با هدف حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و قانونی جریان انتخابات تشکیل شده و آماده دریافت گزارش‌ ها، انتقاد ها و پیشنهاد های مردم است.

وی با بیان اینکه هیات های بازرسی انتخابات، وظیفه نظارت و کنترل جریان انتخابات را برعهده دارند، افزود: در تمام شبعه های اخذ رای، نمایندگان هیات های بازرسی حضوری فعال خواهند داشت و روند انتخابات را بررسی می کنند.

دکتراسفندیاری تصریح کرد: کسب اخبار و اطلاعات مربوط به روند برگزاری صحیح انتخابات، جمع بندی و انعکاس آن به مراجع ذیصلاح نیز از دیگر وظایف مهم هیات های بازرسی محسوب می شود.

وی گفت: هم چنین دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات شهرستان در فرمانداری علی آباد کتول مستقر است و آماده دریافت گزارش ها، انتقادات و پیشنهادهای مردمی است.

اسفدیاری مقدم اظهارداشت:‌روندی که در هیات بازرسی شهرستان علی آباد کتول شکل گرفته روندی مثبت و قابل اعتماد است و مهمترین هدف ما اعتمادسازی در انتخابات است.

درادامه ارتقای شناخت نامزدهای انتخابات از حقوق و تکالیف، امانتداری و بی طرفی، پیشگیری موثر و منطقی و صیانت از حق الناس با رویکرد پیشگیری، از سوی رئیس بازرسی انتخابات شهرستان تاکید شد.

اسفدیاری مقدم در پایان اظهارداشت:ان شا الله مردم کشورمان ومردم ولایت مدارشهرستان علی آباد کتول باحضور حداکثری خود در انتخابات باردگرنقشه های دشمنان رانقشه برآب خواهند کرد ومثل انتخابات دوره های قبل سربلند وپیروزخواهیم شد به امید خدا.


 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ