» » تمامی ظرفیت های اجتماعی برای برقراری امنیت انتخابات به کارگیری می شوند
مسئول کمیته امنیتی ستاد انتخابات شهرستان کردکوی:

تمامی ظرفیت های اجتماعی برای برقراری امنیت انتخابات به کارگیری می شوند

  • Like
  • 0

تمامی ظرفیت های اجتماعی برای برقراری امنیت انتخابات به کارگیری می شوند

مسئول کمیته امنیت ستاد انتخابات شهرستان کردکوی گفت: برای برقراری امنیت انتخابات از تمامی ظرفیت های اجتماعی از جمله معتمدین و ریش سفیدان استفاده می کنیم.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کردکوی، مهدی شیروانی، مسئول کمیته امنیتی این ستاد با تأکید براینکه انتخابات مایه هم بستگی در جامعه و اقتدار ملی می شود، اظهار کرد: ایجاد آرامش، نظم و امنیت و زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی از مهم ترین اولویت های این کمیته است.
وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با نمایندگان دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی شهرستان بیان کرد: مسائل حساس که ممکن است موجب بی نظمی در ایام انتخابات شود، رصد شده، با این حال تلاش ما این است که فضای همدلی در جامعه برقرار شود.
شیروانی با بیان اینکه « امنیت» را می توان با استفاده از همه ظرفیت های اجتماعی شهرستان تقویت کرد، تصریح کرد: هر زمانی که از ظرفیت های اجتماعی استفاده کردیم، نتایج خوبی به دست آوردیم. در انتخابات و مسئله امنیت آن نیز از ظرفیت معتمدان، ریش سفیدان و ... استفاده می کنیم.
وی تأکید کرد: نگاه همه مسئولان در شهرستان در مواجهه با موضوعاتی که در ایام انتخابات به وجود می آید، ارشادی است. هم چنین در سطح شهرستان تلاش کرده ایم تا موضوعات حساسیت زا به سمت بحرانی شدن، پیش نرود.
مسئول کمیته امنیتی انتخابات شهرستان با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی ادامه داد: برخی از نامزدها به دلیل عدم اشرافیت بر قانون و مسائل انتخاباتی، تخلفاتی را مرتکب می شوند که در وهله نخست به آنان تذکر داده خواهد شد و در صورت تکرار طبق قانون با افراد متخلف برخورد می شود.
وی خاطرنشان کرد: همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات برای حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تلاش می کنند.
وی با اشاره به اینکه شهرستان کردکوی از نظر شاخص های امنیتی، جزو شهرستان های نخست دراستان است، گفت: امیدواریم در این دوره از انتخابات نیز مانند گذشته، شاهد انتخاباتی امن وبا حضور پرشو رمردم باشیم.


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ