» » تلاش مسوولان، برگزاری انتخاباتی سالم همراه با نشاط اجتماعی است
بیدلی:

تلاش مسوولان، برگزاری انتخاباتی سالم همراه با نشاط اجتماعی است

  • Like
  • 0
تلاش مسوولان، برگزاری انتخاباتی سالم همراه با نشاط اجتماعی است
 دبیر ستاد و مسوول کمیته حقوقی ستاد انتخابات شهرستان کردکوی گفت: تمام تلاش مسوولان، برگزاری انتخاباتی سالم در نهایت دقت و سلامت و همراه با افزایش نشاط اجتماعی است.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کردکوی، مهدی بیدلی با بیان اینکه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، بطور میانگین هرساله شاهد برگزاری یک انتخابات در کشور بودیم، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب تاکنون 35 دوره انتخابات در کشور برگزار شده است و مردم اداره کنندگان امور جامعه را در چهار انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب می کنند.
وی با اشاره به تعداد نامزدهای تأیید صلاحیت شده پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان کردکوی گفت: صلاحیت 286 نامزد در این دوره از انتخابات محرز شد که 54 نفر نامزد شورای شهر و 232 نفر در سطح روستاها هستند.
دبیر ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به مدت زمانی قانونی تبلیغات نامزدها بیان کرد: تبلیغات نامزدها از روز پنج شنبه (21 اردیبهشت) به مدت یک هفته تا ساعت 8 صبح روز 28 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به تعداد شعبات اخذ رأی در سطح شهرستان هم اعلام کرد: برای این دوره از انتخابات 80 شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که شامل 34 شعبه شهری و 46 شعبه روستایی است.
مسوول حقوقی ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به مشارکت بیش از 2 هزار نفر برای برگزاری انتخابات، خاطرنشان کرد: در شعبات اخذ رأی عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، مأمورین انتظامی و نمایندگان فرماندار به اخذ رأی و نظارت و حفاظت مبادرت می نمایند.
وی با اشاره به آغاز زمان تبلیغات نامزدها از آنان خواست الزامات و شرایط قانونی تبلیغات را رعایت کنند.
بیدلی از نامزدها و ستادهای تبلیغاتی آنان خواست تا از نصب و الصاق اقلام تبلیغاتی در غیر از محل های پیش بینی شده، خودداری نمایند. نامزدهای انتخابات قبل از دایر نمودن ستادهای تبلیغاتی، مشخصات مسوول و آدرس ستاد را به فرمانداری و بخشداری اعلام کنند. هم چنین نامزدها و هواداران از هرگونه هتک حرمت و تبلیغ علیه نامزدها و پاره نمودن آثار تبلیغاتی نامزدهای دیگران، خودداری نمایند.

بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ