» » تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند نیز فراهم شده است
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند نیز فراهم شده است

  • Like
  • 0

تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند نیز فراهم شده است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس درجمع معاونین فرمانداریها واعضای کمیته فناوری ستاد انتخابات شهرستان های مختلف استان گلستان که درفرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار شد با تبریک نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) علاقمند به نظام ،کشور ،مردم و مقام معظم رهبری هستند و همیشه به عنوان سرباز نظام و انقلاب اسلامی خود را متعهد به اجرای امر ولایت و رهبری انقلاب احساس کردند.
مهندس عبدالقدیر کریمی دراین نشست ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای مراحل مختلف انتخابات از آغاز تا الان، گفت: براساس تصمیمات انجام شده، فقط انتخابات شورای اسلامی شهر گنبدکاووس تمام الکترونیک برگزار می شود.
وی همچنین اظهار داشت: در هر شعبه اخذ رای دو کاربر آموزش دیده وجود خواهند داشت و از 274 شعبه اخذ رای در شهرستان گنبدکاووس, 80 شعبه تمام الکترونیک و 194 شعبه نیمه الکترونیک خواهد بود و تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند نیز فراهم شده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: از تعداد 750 کاربر ثبت نام شده که 160 کاربر در حوزه شهر و 590 کاربر در حوزه روستا هستند.
وی تصریح کرد: تست شعبات شهری و روستایی در چند نوبت انجام شده و آنتن دهی تلفن ثابت و همراه نیز صورت گرفته که تا این لحظه دو نقطه روستایی در داشلی برون فاقد آنتن دهی هستند.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان نیز با تاکید بر ضرورت حضور پر شور همه واجدین شرایط در انتخابات 29 اردیبهشت، خاطر نشان کرد: ساکت ماندن و شرکت نکردن در انتخابات واگذاری حقوق خود به دیگران است.
سیدعلی میرباقری درجمع اعضای کمیته فناوری ستاد انتخابات شهرستان های مختلف استان گلستان که درگنبدکاووس برگزار شد، گفت: حضور در انتخابات برای کشور امنیت می آورد.
وی افزود: انتخابات مسیر رسیدن به دموکراسی است که به واسطه آن خواست ملت محقق می شود بنابراین همه علاقه مندان به کشور و امنیت آن بایستی در این صحنه مهم سیاسی مشارکت فعال داشته باشند.
میرباقری اضافه کرد: حضور حداکثری در انتخابات مطالبه رهبری انقلاب و همه دلسوزان به انقلاب اسلامی است و به یقین ساکت ماندن و شرکت نکردن درانتخابات سبب واگذاری حق و حقوق شهروندی خود به دیگران است.
وی تصریح کرد: امروز همه ما وظیفه داریم ضمن حضور در انتخابات دیگر اقشار جامعه را نیز برای حضور در این عرصه مهم سیاسی که سرنوشت چهار سال آینده کشور به ان بستگی دارد، تشویق نماییم.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان همچنین با مهم دانستن حوزه فناوری در برگزاری انتخابات الکترونیکی در چهار شهر این استان برای انتخابات شورای شهر، گفت: آموزش عمومی مردم برای نحوه رای دادن باید مورد توجه جدی قرار گیرد ضمن اینکه در این زمینه یک فیلم آموزشی 3سه دقیقه ای و پوستر فرایند رای الکترونیکی تهیه شده است که علاه بر صدا و سیما از طریق فضای مجازی در اختیار خانواده ها قرار می گیرد.
میرباقری افزود: همه باید تلاش کنیم تا کارنامه درخشانی از برگزاری انتخابات الکترونیکی در این استان از خود باقی بگذاریم تا زمینه ساز برگزاری کامل انتخابات آینده به صورت الکترونیکی باشیم.
در این جلسه همچنین مسئول کمیته فناوری ستاد انتخابات استان گلستان نیز گزارشی از روند تهیه فیلم آموزشی نحوه رای دادن التکرونیکی ارائه داد و برلزوم آموزش عمومی مردم چهار شهر گرگان، گنبدکاووس، علی آباد و بندرترکمن که قرار است انتخابات شورای شهر دراین شهرها تمام الکترونیک برگزار شود، ارائه داد.

تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند نیز فراهم شده است

 

تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند نیز فراهم شده است

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ