» » مردم و نامزدها به شایعات انتخاباتی در فضای مجازی توجه نکنند
مسوول کمیته امنیت ستاد انتخابات کردکوی:

مردم و نامزدها به شایعات انتخاباتی در فضای مجازی توجه نکنند

  • Like
  • 0

مردم و نامزدها به شایعات انتخاباتی در فضای مجازی توجه نکنند

مسوول کمیته امنیت ستاد انتخابات کردکوی گفت: مردم و نامزدها آخرین اخبار و گزارشات انتخاباتی را از مراجع رسمی دریافت کنند و به هیچ عنوان به برخی از شایعاتی که ممکن است در فضای مجازی منتشر شود، توجه نکنند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کردکوی، مهدی شیروانی، مسوول کمیته امنیت این ستاد با اشاره به اینکه امنیت حاکم برجامعه حاصل خون هزاران شهید و تلاش بی وقفه حافظان نظم و امنیت این نظام است، اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی کلیه دستگاه های اطلاعاتی، انتظامی، قضایی و نظامی تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات فراهم شده است.

وی تأکید کرد: مشارکت و همکاری قاطبه مردم ضامن تداوم نظم و آرامش کنونی و اقتدار نظام خواهد بود.

شیروانی با بیان اینکه مردم و نامزدها نباید توجهی به شایعات انتخاباتی که ممکن است در فضای مجازی منتشر شود، داشته باشند، اظهار کرد: اخبار رسمی، گزارشات و اطلاعات دقیق باید از مراجع رسمی دریافت شود.

وی از مردم خواست در هنگام برگزاری انتخابات پس از انداختن رأی خود در صندوق، از توقف یا تجمع در پیرامون و داخل شعب اخذ رأی جدا خودداری کنند.

مسوول کمیته امنیت ستاد انتخابات شهرستان گفت: به منظور افزایش نظم و آرامش در برگزاری انتخابات مردم با مجریان نظم و امنیت در محل شعب اخذ رأی همکاری لازم را داشته باشند. هم چنین برای پیشگیری از ازدحام و معطلی در ساعات پایانی روز انتخابات، توصیه می شود که مردم از همان ساعات اولیه صبح به شعب اخذ رأی مراجعه نمایند.


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ