» » رصد کامل روند انتخابات توسط بازرسان/ مشارکت مردم گسترده تر از دوره های گذشته است
رئیس هیات بازرسی انتخابات کردکوی:

رصد کامل روند انتخابات توسط بازرسان/ مشارکت مردم گسترده تر از دوره های گذشته است

  • Like
  • 0
رصد کامل روند انتخابات توسط بازرسان/ مشارکت مردم گسترده تر از دوره های گذشته است

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان کردکوی گفت: اعضای هیات بازرسی و سربازرسان انتخابات تا پایان شمارش آراء و روند انتخابات را به طور کامل رصد خواهند کرد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کردکوی، صادقعلی مقدم، رئیس هیات بازرسی انتخابات این شهرستان در جمع خبرنگاران مستقر در « اتاق خبر» ستاد انتخابات کردکوی گفت: با توجه به بازدیدهایی که تاکنون از شعبات اخذ رأی داشتیم، میزان مشارکت نسبت به انتخابات گذشته افزایش چشمگیری خواهد داشت.

وی بیان کرد: در حال حاضر 80 بازرس مقیم در شعبات اخذ رأی شهرستان مستقر هستند. علاوه براین با توجه به حساسیت ویژه ساعات پایانی اخذ رأی، اعضای هیات بازرسی و سربازرسان به صورت مستمر به شعبات اخذ رأی سرکشی می شود.

مقدم با بیان اینکه هیات بازرسی گزارشات مردمی را پیگیری می کنند، خاطرنشان کرد: گزارشات مردمی که به هیات بازرسی اعلام می شود از سوی سربازرسان مورد پیگیری قرار می گیرد.

وی بیان کرد: تاکنون برخی از گزارشات مبنی بر اینکه در بیرون از شعبه اخذ رأی افرادی برای نامزد خاص تبلیغات می کنند یا شبهاتی درباره خرید و فروش رأی ارائه شده اما هیچ مدرک و مستندی آن را تأیید نکرده است.

رئیس هیات بازرسی انتخابات کردکوی با بیان اینکه با توجه به تمدید دو ساعته زمان اخذ رأی شعبات حساس به صورت ویژه رصد می شود، تأکید کرد: تمهیدات بیشتری برای برگزاری انتخابات در ساعات پایانی اندیشیده شده است تا انتخابات در ساعات پایانی در آرامش کامل برگزار شود.


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ